Senaste nytt

Status matchning - i massor!

agehall

Medlem
Jag gissar på att det är rätt få som har status hos QR och som försökt matcha det till något annat.

Om vi pratar program som är aktuella inom europa, så är det främst EuroBonus som svensk och de matchar vad jag vet inte status öht. Däremot är det ju enklare att få status hos EB än att öppna flingpaketet man får kortet i, så det är väl bara att flyga på.
 

Najk

Medlem
Jag har kollat länken, tack för den, väldigt informativ.
Tyvärr hittar jag där bara lyckade matchningar mellan Qr och andra gulfbolag om jag nu ser och gör rätt...

Så min fråga är om jag är mer specifik...Någon som lyckats göra någon annan matchning med Qr eller kanske mer väsentligt....är det lönt att försöka göra det.

Prova att matcha mot Turkish, de har historiskt sett varit ganska så generösa avseende matchning och har bra giltighet om du lyckas.
 

johansch

Medlem
Jag lyckades matcha mitt QR-gold till KLM/Flying Blue när matchning gjordes för medlemmar här.

Lyckades inte få Turkish att matcha QR-gold till Miles & Smiles. På två mail kom det ett nekande goddag-yxskaft-svar efter 3-4 månader.
 
Måske kan du matche til Ageans Miles&Bonus Gold - ellers er det nemt at flyve sig til med et kvalifikationskrav på kun 19.000 miles indenfor det første år.
 
Last edited:
Toppen