Senaste nytt

Status hos SAS ger status hos Avis

TomJ

Medlem
Jag mailade:
database.northern@abg.com
... igår förmiddags och nu precis när jag gick in och läste den här tråden så plingade telefonen till med besked om att de matchat. Loggade in och mycket riktigt är det utfört.

"
Thank you for your request!

Your profile has been updated successfully. Please allow 2-5 days for this change to sync through all of our systems.

"
 

Hubert

Medlem
Jag mailade:
database.northern@abg.com
... igår förmiddags och nu precis när jag gick in och läste den här tråden så plingade telefonen till med besked om att de matchat. Loggade in och mycket riktigt är det utfört.

"
Thank you for your request!

Your profile has been updated successfully. Please allow 2-5 days for this change to sync through all of our systems.

"

Är det fortfarande denna mailen som gäller för statusmatch?

/Hubert
 

RimaZ

Medlem
Har detta nu ändrats hos AVIS?

Är EBG nu, var EBD sist, men kan inte längre statusmatcha mot Eurobonus:

"
Dear XXXXX,

Thank you for your letter.

I regret to inform you that Eurobonus only provides Avis President’s Club status once for 12 months, therefore we cannot upgrade your status to Avis President’s Club again. Your current status is Avis Preferred Plus.


Thank you for your kind understanding.
"


Har alltså matchat till President's Club september 2021, sedan förnyat det september 2022 och bokat bil då också (runt 1-2 långbokningar bokningar per år á 1-2k EUR), men verkar alltså inte gå att matcha sig till Club längre.
 
Toppen