Senaste nytt

Startpremie SAS EuroBonus American Express

bnccnb

Medlem
E-fakturan har varit stabil tills nu i december då den försvann från mitt SEB konto helt plötsligt. Fick en sen pappersräkning och ett meddelande om att dom fått meddelande från Nordea (?!) att det inte gick att leverera den till mig. Verkar kanske ha varit nått vajsing med deras fakturering i december.
 

agehall

Medlem
Jag har inte haft några direkta problem med att få fakturan från AmEx. Ibland har jag noterat att poäng inte kommit in en viss månad men det har rättat till sig månaden efter, så jag har aldrig orkat bry mig om att kontakta dem om det.
 

Unicornone

Medlem
Signade mig för EB-AmEx i februari -11 och tänkte inte mer på det förrän jag läste denna tråd om de 6000 poängen så jag ringde AmEx i måndags och frågade om det. Då sa tjejen jag pratade med att jag hade fått halva årsavgiften som signupbonus eftersom jag hade ett AmEx blue tidigare och således inte var berättigad till 6k pts.
Eftersom jag är lite disträ så hade jag i somras ringt till AmEx och frågat varför jag skulle ha det kvar för? Tänkte på dubbla årsavgifter. De sa då att det inte fanns någon som helst anledning att jag skulle ha mitt bluekort kvar. Avslutade det och fick några öre tillbaka.

Resultatet blev nu att jag får 6k pts + att hon krediterade årsavgiften jag blev debiterad i december... Störde mig på den innan eftersom de debiterade den när jag bara haft kortet i 10 månder men nu blir det 12 till :=)) Nu är det bara en sak som gäller full spead ahead mot 150k inköp! 90k pts på kontot nu kan bara bli fler till jag når 150k och 2-4-1 :cool:
 
Toppen