Star Alliances exklusiva lounger

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Holmion, 15 Januari 2021.

1. Holmion

Holmion Administrator

GRU_Lounge_R

Genom Star Alliance har resenärer tillgång till över 1.000 lounger över hela världen, men visste du att Star Alliance även driver åtta lounger i eget regi? Dessa lounger skiljer sig ifrån andra genom att de drivs i Star Alliance-bolagens egna regi. De alliansmedlemmar som flyger på destinationer där dessa lounger finns, är då samlade i…

View the full post

John Rosenbaum och Bulle gillar detta.
  2. Million Miler

Million Miler Medlem

Kan väl nämnas att loungen i Los Angeles även har en utomhusterrass för den som vill ha lite frisk luft i väntan på avgång

John Rosenbaum gillar detta.
  3. Bulle

Bulle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser fram emot att testa dom här framåt! Någon här som hunnit göra det?

4. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nyttjat loungen på Los Angeles flygplats några ggr,( LAX) . Riktigt bra på flera sätt faktiskt.

5. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har funnits ”länge”. Det här är inget nytt. Mellan skål och vägg skulle jag säga att hundratals av forumets medlemmar har ”hunnit testa”.

SilverJonten och 011430121 gillar detta.
  6. Bulle

Bulle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry! Som lite ny här så trodde jag att det var nytt iom att det publicerades nu! :)

7. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske också värt att nämna är att Priority Pass ger access till loungerna i Paris, Sao Paolo, Buenos Aires och Nagoya.

Bulle, FF#1 och ekf gillar detta.
  8. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Loungen på LAX var riktigt trevlig när jag var där 2016. Ojmr så är det Air New Zealand som driver den, deras "hemmalounge" på AKL var fin när jag passerade den 2019... de vet hur man gör.

9. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte testat *A-loungen på LAX, men är den skött på samma sätt som Air New Zealands lounge på AKL så är det ett tillräckligt bra kvitto för mig. Hela upplägget där för passagerare i C kan många andra alliansmedlemmar ta lärdom av!

ekf gillar detta.
  10. maswan

maswan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den på Amsterdam var en riktigt stor förbättring mot den sunkiga kontraktsloungen som SAS hade tidigare när jag besökte den 2019. Riktigt bra matutbud, klart över förväntan när jag trodde att det var samma som senast. Lite bättre än Swiss/Lufthansas Senator-lounger, men med små marginaler.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!