Senaste nytt

Star Alliance lounge på Palma de Mallorca (PMI)?

Petter

Medlem
Yes, det är extremt lugnt under vinterhalvåret.
Har bara varit i Sala Vip lounge, där är det aldrig mycket folk oavsett hög/ låg säsong för turister.

Mvh
 

Jacob

Medlem
Ser i vår statistik att det är väldigt vanligt att folk söker info om loungerna på Palma, dyker upp minst någon gång varje vecka.

Tänkte bara nämna att det nu finns loungeguider för båda loungerna på flygplatsen.
Sala VIP Formentor Lounge, Palma de Mallorca - BusinessClass.se
Sala VIP Valldemossa Lounge, Palma de Mallorca - BusinessClass.se

Valldemossa loungen ligger bäst till av de två, direkt efter taxfreeområdet, och funkar bra oavsett gate. Formentor loungen är dock lite trevligare men ligger långt ut i en pir (D-piren), ganska opraktiskt om flyget går från en annan pir, i så fall bör man se till att ha gott om tid.
 

Storsteffe

Medlem
Lyfter upp denna tråd då jag precis bokade halva släkten(9st) i SAS+. Räcker det eller måste man ha guldkort för dessa lounger?
 

etnoy

Medlem
...och för att svara Jacob så flyger vi SAS. Vi använder slut på våra A3-poäng och byter sedan FF-program.
 

Bryant

Medlem
...och för att svara Jacob så flyger vi SAS. Vi använder slut på våra A3-poäng och byter sedan FF-program.

Ta inte detta som en sanning! Men jag TROR inte att du får tillgång till loungen med A3, tror du behöver ett EBG på biljetten. Om du inte reser i PLUS.

Jag har ett svagt minne att jag testat med A3 alt TK gold men att Priority Pass räddat min tillgång till loungen.
 
Toppen