Star alliance bolag som flyger från T2 på Arlanda - incheckning, lounge?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Juraj, 22 Juli 2019.

1. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ska flyga med Croatia airlines från Arlanda. Mig veterligen är det det enda Star alliance bolag som använder T2 på Arlanda. Vet någon när man öppnar incheckningen (har en väska som ska checkas in)? Hur är det med lounge access som Star alliance guldmedlem på T2?

2. Tonton

Tonton Medlem

United flyger från T2 också :)

Tyvärr kan jag inte svara på dina andra frågor ordentligt. Men gissningsvis måste du ta dig till T5 om du vill nyttja lounge.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På hemsidan står det att Croatia airlines använder auroraloungen på T2.

Juraj och 011430121 gillar detta.
  4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har sett "United-människor" inne på Aurora T2. Om dom var dar som United-business-resenärer eller Star Gold vet jag dock inte.

Juraj gillar detta.
  5. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, med loungen verkar det då vara under kontroll, tack för svaren! Och check in ska jag då anta att den öppnar två timmar innan avgångstiden då det är ett litet flygplan som flyger denna rutt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!