Sportlov på Seychellerna

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 18 Mars 2019.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

GPTempDownload 6

AV: hendberg Första resan med familjen på en 2-4-1 med EuroBonus-poäng. Planeringen inför årets sportlov började ett år innan. Seychellerna stod överst på önskelistan. Det var inte helt lätt att få till och värdet ur flygsynpunkt blev väl kanske inte fulländat. Till Seychellerna så finns inte många alternativ om man ska flyga Star Alliance. Ethiopian…

Se hela inlägget

djmanosv, Jönsson, Karlssonskan och 3 andra gillar detta.
  2. Fredde_G

Fredde_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underbart att läsa om Er resa till denna fantastiska plats, konstaterar glatt att Ni också hittade till Coco De Mer. Spenderade 2 veckor där förra hösten, att ligga i en soffa ute på piren och njuta av solnedgången var som balsam för själen.
    Lycka till med framtida äventyr!
    solnedgång.jpg

Zfarnor, hendberg, palmen och 1 annan gillar detta.
  3. gotblu

gotblu Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack för att du delade med dig av denna fina och inspirerande rapport!:)

4. Zfarnor

Zfarnor Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stor tack för att du delade med dig av denna välskriven rapport. Blev attraherat att läsa omgående då jag och min fru har också fått 2 bz ticket till SEZ.
    Vi hade tur ......och fått Arn-Addis- SEZ ....tur och retur .....allt bz.....under oktober. Det blir första flighten med Ethiopien airline......Vi ska bo 6 nätter på
    Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa
    känner du till detta området ? Nämligen Hilton har 3 hotel där...men jag har satsat på denna......hoppas det är ett bra val. tack för all tips.

5. hendberg

hendberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blir säkert grymt. Finns en fantastisk recension av Hilton Northolme här på forumet om du söker. Har inte varit där sjäv.

6. Jag har hängt en eftermiddag där. Vi bodde 12 nätter på Labritz som var fantastiskt, men tanken var 6 + 6. Min dåvarande resepartner hade en dotter som var 10 år, och hotellet hade ett strängt ålderskrav på barn 13 år och äldre. Det beror på layouten med villor. Ligger helt fantastisk till. Därför blev det "bara" Labritz som var gudomligt också.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!