SPG och Uber samarbete

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av flybob, 25 Februari 2015.

1. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kalas! Inte nog med att jag får en del sign up's på min kod. Nu kommer det även trilla in lite SPG-poäng också. Vad skulle man göra utan detta underbara forum? :D

2. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte Uber i Stockholm i måndags kväll, betalades med Uber kredit (SEK 71). Icke deto mindre droppade det in 9 Starpoints idag. Fick med andra en hel del svar. Det funkar, det går snabbt och det ger poäng för hela resebeloppet oavsett hur det betalas. Gillar det här samarbetet skarpt!!

Jakob Österberg, charlesswe och JWD gillar detta.
  3. Hur många är det som kör Uber och SPG? Hörde att @rvarttinen gärna åker Uber pga detta :)

4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte löst min första SPG-natt som aktiverar detta än... :(

5. flybob

flybob Medlem

Åker Uber några gånger i veckan och då och då har jag dessutom lyckats pricka in det i samband med en SPG stay och har väl fått in ungefär 4500 extra starpoints såhär långt. Mycket trevlig samarbete.

rvarttinen och Martin Björnström gillar detta.
  6. jlantz

jlantz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Upptäckte denna tråden först nu, ett ganska genialt samarbete faktiskt. Vet någon om Uber har gjort liknande samarbeten någonstans? Annan hotellkedja, flygbolag etc.

Gus gillar detta.
  7. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mina uberresor ger inte längre SPG-poäng sedan slutet januari. Hur ser det ut för er andra? Kan det vara för att jag inte haft en stay där på länge?

Samosaguas gillar detta.
  8. flybob

flybob Medlem

Rullar på fint här. Har å andra sidan 24 nätter sedan årsskiftet.

Jakob Österberg gillar detta.
  9. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    precis så, det krävs en ny stay för att aktivera uber-intjäning igen fram till slutet av januari 2017, jag har samma situation.

Samosaguas och Jakob Österberg gillar detta.
  10. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, bra, jag var lite orolig att samarbetet upphört. Tack för info! Jag får boka in mig på något då. Dessvärre är det ju inte så att det kryllar av SPG-hotell i Norden :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!