SPG och Hertz i samarbete

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av Brandten, 29 Januari 2018.

1. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick detta i mailen tidigare ikväll....

Ju fler samarbeten det blir med alla desto svårare blir det (iallafall för mig) att beräkna och veta vart man ska kreditera poängen. [​IMG]

2. hg1980

hg1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad jag kan läsa är det 300 starpoints per hyra, känns grymt snålt. Fortsätter nog hyra på Avis och kreditera till EuroBonus. Blev väldigt glad när jag såg detta först, hade gärna sett fel sätt att tjäna starpoints på.

Brandten gillar detta.
  3. SAS_CPH_Lounge

SAS_CPH_Lounge Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag status matchade i varje fall

Brandten gillar detta.
  4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ja - fick också denna ... dock, låter poängen gå direkt in på mitt Flying Blue-konto. Det blir lite olika beroende på bokning, en del veckolånga bokningar ger rätt mycket miles ... 300 per bokning tycker jag också känns lite snålt. Fortsätter med FB ...

OT: fick en del poäng (dubbla vid vistelse på något hotell i Starwood) på SPG från Über fram tills för ett tag sedan. Men, det tycks nedlagt numera. Så nu blir det färre resor med Über.

5. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kör alltid SAS poäng nästan om det är kampanj.
    Men ska ni ha spg poäng är Marriot bättre med kampanjer och utdelning.
    Sen kan ni växla :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!