Senaste nytt

Specialkost på flyg. Nåt att lita på?

Flying P

Medlem
Jag gissar att du inte är allergisk själv. Det är inte så enkelt. Till exempel så kan man ha använt en fisk- eller skaldjursfond för att göra såsen.
Har en kollega som är allergisk mot fisk och det svullnar upp på i halsen för minsta lilla. Han beställer aldrig special utan håller sig till kött.
Fiskfond till köttsås går givetvis att använda men det bryter ju mot allt köksvett. Som att boka codeshare med *A.
 
Har en kollega som är allergisk mot fisk och det svullnar upp på i halsen för minsta lilla. Han beställer aldrig special utan håller sig till kött.
Fiskfond till köttsås går givetvis att använda men det bryter ju mot allt köksvett. Som att boka codeshare med *A.
Den mesta "maten" på flygplan bryter mot allt köksvett.
 
  • Gilla
Reactions: Pho
Jaså, jag har ingen insikt i hur de jobbar men du kan väl ge oss 20 enkla exempel eftersom du så tydligt hävdar att den mesta maten bryter mot allt köksvett. Ser fram mot att få läsa det. :)
Oj, 20 exempel, det var mycket. Nej du, har gått igenom en del inlägg och mycket av det du skriver handlar om konfrontation och ifrågasättande av andra medlemmar. Något sådant vill jag inte bidra till så jag avslutar här.
 

Flying P

Medlem
Oj, 20 exempel, det var mycket. Nej du, har gått igenom en del inlägg och mycket av det du skriver handlar om konfrontation och ifrågasättande av andra medlemmar. Något sådant vill jag inte bidra till så jag avslutar här.
Gör det till 10 inlägg isf. ;)
Nej trodde väl det. Du har antagligen inte en susning heller om hur maten tillreds och ändå slänger du ur dig påståenden som sen inte kan backas med ens en gnutta fakta.
 
Gör det till 10 inlägg isf. ;)
Nej trodde väl det. Du har antagligen inte en susning heller om hur maten tillreds och ändå slänger du ur dig påståenden som sen inte kan backas med ens en gnutta fakta.
Vill du fortsätta diskutera med mig är du välkommen att skicka ett pm till mig så att andra människor slipper läsa vårt dravel.
 
Toppen