Senaste nytt

Sofia på nya äventyr - Business Class och First Class till och från Sydney

doc

Medlem
Kul att få följa med. Åker ju "down-under " om tre veckor, så ser fram emot din fortsatta reserapport.
 

bstark

Medlem
Ska bli kul att följa. "down under" ligger i toppen på min önskelista. Har rekat lite olika alternativ för att ta sig dit så det är intressant att få lite inspiration.
 

JonW

Medlem
Hmm, jag banade väg för dig idag, var också på Auroraloungen och sen Embraern till HEL, fast några timmar före.
Jag slogs också av hur loungen ryckt upp sig sen i väras, nu fanns två rejäla varmrätter i form av lasagne samt en chorizopaj + lax, rostbiff mm. Nu är det mest vinerna samt kaffe/temaskinen som fortfarane behöver ryckas upp.
 

Sofia

Medlem
Och ben nummer två blev bättre. Dock, nu nyss framkommen till hotellet i Paris inser jag att jag fan-i-mig glömt kameran på planet!!!! Den som har kontakter för sånt får gärna höra av sig i PM. Det är inge snack om saken, kameran glömdes på 2A. Troligen för att jag va så jäkla upptagen med att sno ett av de snygga Ittala champagneglasen..Well, all hjälp mottages tacksamt och tills vidare får vi hålla till godo med taffliga Samsung-bilder. Fast nu blev jag så sur att jag fan går och lägger mig :mad:
 

Jonas C

Medlem
Hmm, jag banade väg för dig idag, var också på Auroraloungen och sen Embraern till HEL, fast några timmar före.
Jag slogs också av hur loungen ryckt upp sig sen i väras, nu fanns två rejäla varmrätter i form av lasagne samt en chorizopaj + lax, rostbiff mm. Nu är det mest vinerna samt kaffe/temaskinen som fortfarane behöver ryckas upp.
Tycker faktiskt att Aurora loungen håller bättre klass än SAS Gold Lounge på Terminal 5. Kanske borde flyga mer med Skyteam eller Oneworld från Arlanda…
 

ESSA

Medlem
Och ben nummer två blev bättre. Dock, nu nyss framkommen till hotellet i Paris inser jag att jag fan-i-mig glömt kameran på planet!!!! Den som har kontakter för sånt får gärna höra av sig i PM. Det är inge snack om saken, kameran glömdes på 2A. Troligen för att jag va så jäkla upptagen med att sno ett av de snygga Ittala champagneglasen..Well, all hjälp mottages tacksamt och tills vidare får vi hålla till godo med taffliga Samsung-bilder. Fast nu blev jag så sur att jag fan går och lägger mig :mad:


Missförstå mitt gilla rätt.
Du gav mig ett gott skratt gällande glaset!
Du ska se att kameran kommer till rätta!
Det tar vi sikte på.

Ha en god natts sömn och fortsatt resa!
Ser fram emot att läsa mer och håll hårt i din Samsung så länge!
 
Toppen