Betydligt bättre flexibilitet om man har alla A330E/A340 utgående från CPH och fler tyskar i planet vilket har varit en del av SAS förklaring länge vad gäller Köpenhamn. I övrigt är det tråkigt!Enda nyheten idag är väl att ARN-LAX flyttas till CPH likt ARN-HKG gjorde. Se check-in.dk
Undrar vad som blir kvar i slutändan från ARN. Ser vi en tydlig strategi innebärande att CPH kommer överta de flesta långlinjer och de övriga nordiska hubbarna kommer mata?Enda nyheten idag är väl att ARN-LAX flyttas till CPH likt ARN-HKG gjorde. Se check-in.dk
Matarlinjer till Frankfurt, Munchen och Köpenhamn.Undrar vad som blir kvar i slutändan från ARN
New York. Den kan stå på egna ben utan problem.Undrar vad som blir kvar i slutändan från ARN. Ser vi en tydlig strategi innebärande att CPH kommer överta de Adelstam långlinjer och de övriga nordiska hubbarna kommer mata?
Nej usch då måste man ju till Bromma. Hellre ett ökat antal flygningar från Arlanda. Nu finns det faktiskt lite luckor - kör konsekvent minst en gång i timmen tex, som en riktigt shuttle.Matarlinjer till Frankfurt, Munchen och Köpenhamn.
Önskar att SAS öppnade Bromma-Köpenhamn med 10-12 avgångar om dagen så man slapp Arlanda helt
Matarlinjer till Frankfurt, Munchen och Köpenhamn.
Önskar att SAS öppnade Bromma-Köpenhamn med 10-12 avgångar om dagen så man slapp Arlanda helt