Senaste nytt

Snabb retroregistrering

NotRyan

Medlem
Alltså, nog för att du flyger abnormt mycket under en period men jag har i princip ALDRIG några problem att få in poängen, jag har nog bara retroreggat en SAS-flight EN gång....

Så gör dig nu av med de svenska tecknen i ditt namn och ta @agehall s förslag och byt namn till Sture Allan Svensson så skall du se att du får in poängen automagiskt i fortsättningen :)
 

Thornado

Medlem
Så gör dig nu av med de svenska tecknen i ditt namn och ta @agehall s förslag och byt namn till Sture Allan Svensson så skall du se att du får in poängen automagiskt i fortsättningen :)

Fast det där bygger ju på att namnändringen genomförs korrekt i alla SAS olika system, och när retroregsystemet hittar olika namn på olika ställen, då blir det problem på riktigt.
 

AABack2ARN

Medlem
Fast det där bygger ju på att namnändringen genomförs korrekt i alla SAS olika system, och när retroregsystemet hittar olika namn på olika ställen, då blir det problem på riktigt.

Du kan väl byta namn och sedan skaffa nytt pass och nya kort i alla allianser. Då borde du vara säker på att inget gammalt ligger och skräpar. Dessutom får du chansen att flyga som attan ett tag för att bygga upp ny status ;)
 
M

Monkey_Class

Guest
Jag får i princip alltid retroregistrera med Thai, LH och TK av ngn anledning. Det tråkiga är att Thai brukar ta från 6 -> 10 V.
 

johhenrik

Medlem
Lite OT: Jag retroregistrerade en flight med Shanghai Airlines till FB häromdan. Tog mindre än 2hr. Jag blev rätt imponerad måste jag säga. :)
 

SvartMjolk

Medlem
Jag retroregistrerade två flighter med Asiana och en med AirChina. Asiana-poängen hamnade på mitt EuroBonuskonto på bara några timmar. Dessvärre tog det ett antal veckor innan AirChina-poängen trillade in. :)
 

jth

Medlem
Jag fick retroregga en sasflight i somras, mellan Cagliari och Arlanda. Först ville inte retroreggningen ens acceptera mina uppgifter, utan jag fick regga manuellt. Fick svar att jag inte hade flugit sträckan...

Sedan provade jag igen nån vecka senare, då gick det bra att acceptera uppgifterna. Dagen efter fanns poängen på kontot. Så det är möjligt att de fixade något problem nu efter sommaren...
 

erc

Medlem
Sitter och efterregistrerar en bunt sommarflighter. Till min förvåning trillade poängen för två SAS-flighter in bara några minuter efter registreringen! Det var värst. Nu återstår det att se hur lång tid det tar med flighterna utförda av United, Thai och Austrian.
 
Toppen