Senaste nytt

Smekmånad i Asien del 4 - Kuala Lumpur till Stockholm (Asiana F mm)

Gus

Medlem
Toppenrapport! Supermysigt att ha fått följa er på era äventyr! Ni njuter verkligen av livet, det gillar jag! Äktenskapstycke har ni också! :) Fru Hylves pasta ser väldigt god ut! Du gillar som jag en god bourbon. Utbudet kunde verkligen varit bättre på flygplanen. Inte ens de amerikanska bolagen har väl flera sorter att välja mellan!?
 
Riktigt trevlig läsning. Verkar som ni hade en toppenresa!

Eftersom du skrev att det var en awards-resa är jag lite nyfiken på hur mkt poäng det gick åt. Vore intressant om du tog en dragning om det också.
 

Hylve

Medlem
Igjen tusen takk for lesning, og tillykke med giftemålet.

Tusen tack! :)

Riktigt trevlig läsning. Verkar som ni hade en toppenresa!

Eftersom du skrev att det var en awards-resa är jag lite nyfiken på hur mkt poäng det gick åt. Vore intressant om du tog en dragning om det också.

Kalaset landade på 190 000 poäng (95k per person) då jag använde en Amex 2-4-1. Skatterna blev drygt 6000 SEK.
 

ahh

Medlem
Mycket bra rapport! Hade som någon tidigare skrev gärna tagit del av bokningsprocess och tankar kring upplägget avseende awardbokningen. Får oss som tycker er resa verkar vara ett fint poängskrammelmål ;)
 

Brandten

Medlem
Nu har jag sträckläst dina 4 rapporter vilket var ett mycket angenämt kvällsgöra. Tack för fin rapport. Kommer ju inte komma i närheten med min så kanske bara lämnar mobilen hemma. :)
Nu har du ju testat det jag bokade av (Asiana) samt ersättaren (Lufthansa) och även mitt alternativ (Thai) så frågan är vad du tyckte om dessa 3 mot varandra?
 

palmen

Moderator
Nu har jag sträckläst dina 4 rapporter vilket var ett mycket angenämt kvällsgöra. Tack för fin rapport. Kommer ju inte komma i närheten med min så kanske bara lämnar mobilen hemma. :)
Nu har du ju testat det jag bokade av (Asiana) samt ersättaren (Lufthansa) och även mitt alternativ (Thai) så frågan är vad du tyckte om dessa 3 mot varandra?
Ta med mobil och fota och dokumentera din första first. Det är alltid kul att läsa hur andra upplever detta mm. Vilka rookie misstag man gjort som man inte kommer göra nästa gång mm :)
 
Toppen