Senaste nytt

Smekmånad i Asien del 4 - Kuala Lumpur till Stockholm (Asiana F mm)

Hylve

Medlem
Riktigt härlig rapport!

Nu är man inte alls sugen att ut och flyga igen, blir bara att planera och hitta tillgänglighet. Ser ut som att Asiana levererar med Winston Churchill 2002 som är en av deras bästa årgångar och man har free flow av den i 11-12 timmar.

Hoppas ni får många lyckliga år framöver, och du vet väl nu att nu måste du som mannen i familjen toppa detta på nästa resa. Lycka till ;)

Tack så mycket! Känner inte alls någon press... :rolleyes: En weekend till Vilnius nästa helg i Plus/Go spelar ju nästan i samma liga.. Har vi tur kanske vi får testa den grå bordsduken!:p

Vilken härlig rapport.....kalas rakt igenom! Har medlidande med dig med kallduschen av sas plus sista biten. Eco sätet och wasaknäcken knäcker vilket F syndrom som helst!

Haha, tack för omtanken! Ordet kalldusch beskriver känslan mycket bra.

Jag har sagt det innan och säger det igen man skall ALLITD ta LH flight i biz från Tyskland... att köra SAS Plus direkt efter Första klass är chock för kroppen!

Jag försökte med alla medel få till en LH-flight sista biten men det var hopplöst:(

Trevlig rapport. Ser ut att varit bra matutbud på Asiana. Men att välja bort en kall Absolut till caviaren till förmån för champagne är ju på nästan på gränsen till kriminellt.

Det tog emot att välja bort vodkan, men är inte jätteförtjust i Absolut och champagnen var så pass god att den drog det längsta strået. Hade det varit Lufthansa-champagnen däremot hade det inte varit nåt att fundera över.

Tack för en fantastisk rapport!
Att du kommer ihåg allt vad som åts och dracks. Eller gjorde du noteringar vid varje rätt?

Frugan fotade en del av menyerna, annars hade jag aldrig kommit ihåg alla fancy ord. Smakerna däremot fastnade utan problem:)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

bossefin

Medlem
Riktigt kul skrivet. Du kanske skulle hålla en skribentkurs i BC regi - jag skulle anmäla mig...Tack till er båda för att ni delar med er!
 

palmen

Moderator
Som vanligt en grym rapport!
Känner igen mycket från min flygning med Asiana F ICN-FRA. Lite synd att det var sista delen bara...
Uppvaknandet i sas plus är alltid en skön tankeställare.

Har suttit i kvällssolen på Corfu med en öl och läst det här. Perfekt fredags läsning! :)
 

Direktorn

Medlem
Tack för fin rapport. Inget flygbolag kan ha gått plus på paret Hylves resa. Imponerad hur mycket ni orkar äta och häva i er...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

kaktusen

Medlem
Tack för en magiskt rapport om er fantastiska resa. Väldigt underhållande och detaljerad. Du/ni har ju minne som får Sheldon Cooper att verka slapp. Ni verkar ju också leverera some en själv i baren:)
 
Toppen