Senaste nytt

"Skräcklandning" enligt kvällstidning

robfro

Medlem
De fastnar nog vid att planet kommer in snett, såsom Aurora skrev (crabbing). Syftet är ju ändå att planet ska ligga rakt med landningsbanan och därigenom möjliggöra en säker landning.

Denna skulle väl kunna tituleras som en skräcklandning :cool::
 
A

Aurora

Guest
Ikke skrekk, men antakeligvis ubehagelig pga fall-vindene og mye justeringer i alle akser:

 

Unicornone

Medlem
Såg den där jag med, kunde givetvis inte hålla klicket borta... Startade klippet och... wait for it, wait for it, wait for it, fan missade jag något så jag tittade en gång till och blev lurad på en minut till av mitt liv.
 

Valley

Medlem
De fastnar nog vid att planet kommer in snett, såsom Aurora skrev (crabbing). Syftet är ju ändå att planet ska ligga rakt med landningsbanan och därigenom möjliggöra en säker landning.

Denna skulle väl kunna tituleras som en skräcklandning :cool::

Den var fin :)
inte avundsjuk på de som var med
 

Mikael64

Medlem
hahah skräcklandning.... allt är relativt. Då tar dom aldrig flugit med Buddha Air Kathmandu-Pokkara T/R i dåligt väder men det gick fint efter några inflygningar.
 

Mike@GOT

Medlem
Såg den i fredags och det förstörde min eftermiddag. Blev många svordomar på kontoret över journalister som inte kan sitt jobb :) En högst normal sidvindslandning, inga konstigheter över huvud taget!
 
Toppen