Senaste nytt

SKARPT LÄGE - riskerar missa anslutande flight idag lördag

Sitter i en jobbig situation och tar gärna emot tips..

hade flyg bokat ARN-ATH idag 12.05. På plats ser vi att mitt pass gått ut några dagar sen. Hade bara körkort, inget ID. Polisens passtation har extrem kö och jag väntar fortfarande på provisoriskt pass.

Tjejen åkte utan mig så ska väl försöka boka nästa flyg eller imorrn.

Vet ni om jag måste fixa ny PLF om jag flyger idag? Imorrn? Finns det nåt hotell precis vid Arlanda som är bra och prisvärt?

Nått flyg ni kan hitta? Ska kolla själv nu med men är lite desperat.
 

M.K

Medlem
EEE1B032-0785-447B-B15A-1C4DE33894BE.jpeg
20C45D7D-C07C-41BC-8B97-9365F2D98C16.jpeg


Inte direkt billigt kanske, men en knapp tusenlapp bättre än hos Lufthansa direkt. Jag har bokat någon gång tidigare med Bravo utan problem.
 

Dawes

Medlem
Plf ska vara ifylld senast 24h innan du anländer om jag inte minns fel samt innehålla id eller pass nr.
Hade din tjej fyllt i plf med sina uppgifter (pass nr) så hade inte du behövt, men det tåget lär ju ha gått. (Flera kan gå på samma).
 
Plf ska vara ifylld senast 24h innan du anländer om jag inte minns fel samt innehålla id eller pass nr.
Hade din tjej fyllt i plf med sina uppgifter (pass nr) så hade inte du behövt, men det tåget lär ju ha gått. (Flera kan gå på samma).
Hon fyllde i en med mig inkluderad i den. Så kanske måste fixa en ny om inte jag kan visa upp den hon gjorde.
 

Dawes

Medlem
Hon fyllde i en med mig inkluderad i den. Så kanske måste fixa en ny om inte jag kan visa upp den hon gjorde.
Känns tyvärr rimligt att den som är huvudresenär i dokumentet är närvarande, men det är mer en gissning än fakta.

Jag bodde för övrigt på arlanda hotellby i anslutning till resan för ett sjukt bra pris.
 
Toppen