Senaste nytt

SKARPT LÄGE - riskerar missa anslutande flight idag lördag

011430121

Medlem
Kanske lite sent, men skall hon inte försöka komma med SK003 i stället, har 20 minuter tidigare avgång än den beräknade avgången för SK001
 

Thornado

Medlem
Har lämnat henne på LLA nu. Vi hade noterat SK003-alternativet och tänkte att det vore ett vettigt förslag, men tydligen så är det samma plan som ska köra ner till Malmö som det som går som SK001, så det kommer av naturliga skäl inte gå innan hon kommit ner till ARN.
Nu får man bara hoppas att de inte klarar av konststycket att lasta av hennes baggage och lämna det på Arlanda...
 

mry

Medlem
Det är sannolikt orsaken, givet att det annonserades kvällen före avgång.

Antagligen var det för de körde ett extraflyg från Göteborg direkt till Luleå i fredags kväll. Det ska ju normalt bara gå på söndagar att flyga direkt mellan Göteborg och Luleå under vintern nu.
 

AABack2ARN

Medlem
Tack!
Enligt kabinpersonalen skulle jag hunniFick stand by biljett till 19:29 flighten som jag lyckades få en plats på så allt löste sig till slut. Trevlig personal på SAS men väldigt ohjälpsam personal på United. Nu är frågan om det är möjligt att få någon kompensation för eländet...

Skönt. Tyvärr tycker jag personalen i New York ganska ofta har en tråkig attityd (eller egentligen är det nog en big city-attityd vilket också är en del av charmen med New York ;))
 
Toppen