Senaste nytt

Skänk poängslattar!

Hej

Vi har ju alla poängslattar här och var som går ut då och då. Speciellt med tanke på hur lite resande det varit i år för oss alla så är det nog många som ar poäng på konton som är inaktiva. Kolla då om ni inte kan skänka dessa till välgörande ändamål... själv rensade jag de poäng som går ut till årsskiftet på frugans SJ-konto till Mind och Friends.

Många bäckar små! Kostar inte oss någonting då poängen ändå är utgående, men tillsammans kan det ha betydelse!

Tack för påminnelsen. Skänkte precis 700 poäng till Min stora dag.
 

Brandten

Medlem
Gjorde något sånt här räd för ett år sedan eller två...Någon här fick ju faktiskt poäng av mig då.

Hur som helst, nu är allt jag inte använder så ofta nollat igen förutom SAS, Radisson, Nordic Choice och Scandic.

 

A87

Medlem
Någon som har bra tips på vad man kan göra med SAS EuroBonus 300p som går ut? Donationer verkar ligga på 1000p
 

mha321

Medlem
Hade ett antal poäng på Elite Hotels som går ut nu vid årsskiftet och skänkte dessa till Barncancerfonden.
Drogs poängen direkt från ditt konto när du gjorde det? Mina gjorde det inte, men jag hoppas de dras före årsskiftet :) Skulle så inte vara fallet, och de gamla går ut och den istället drar från de poäng som inte skulle gå ut, är väl barncancerfonden fortfarande ett bra alternativ. Men lite snopet skulle det vara om de inte dras före...
 
Toppen