Senaste nytt

SJ prio svart förlängt

Glenn E

Medlem
Om man redan har svart prio räcker det att spendera 83334 kronor per år på sitt Prio MasterCard för att behålla svart nivå. Detta utan att åka tåg alls.
De har gott kaffe i loungen om man är ute och shoppar en söndag.:)
Dessutom räcker poängen man får till en tor t.ex Stockholm-Göteborg för 2 personer i första klass.
 

Jonas C

Medlem
Nu trillade det ner ett nytt Grått SJ Prio kort i brevlådan, och lite rabattkuponger för 20% på resa i 1klass och en gratis 3-rättersmåltid… Kanske dags att göra ett återbesök hos SJ för att de om de bättrat sig.
 
Jag åkte mycket på sträckan Borlänge - Säter för ett par år sen och idag fick jag ett brev..

Fick förlängt svart kort till April 2016 trots att jag knappt åkt tåg senaste året. Kul överraskning!
 
Jag åkte mycket på sträckan Borlänge - Säter för ett par år sen och idag fick jag ett brev..

Fick förlängt svart kort till April 2016 trots att jag knappt åkt tåg senaste året. Kul överraskning!

Är det ett skämt? Jag gjorde en del tågresor under förra året och samlade ihop 8000 poäng men fick ändå inte behålla svarta kortet. Tror jag ska ta o maila SJ.....
 
Är det ett skämt? Jag gjorde en del tågresor under förra året och samlade ihop 8000 poäng men fick ändå inte behålla svarta kortet. Tror jag ska ta o maila SJ.....

Inget skämt. :)
Haha, förstår SJ ändå. Att ge mig ett svart kort kostar väl inte mer än själva kortkostnaden och möjligtvis en eller två kaffe på ett år.
 
Toppen