Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Flood

Medlem
Sådär! 25 biljetter bokade och betalda. Idag har priset i det dynamiska biljettsystemet stigit till 59 SEK, men jag orkade inte leta upp något nytt för de fem sista. :)
 

agehall

Medlem
Möjligen skulle det kunna skilja ifall SJ har olika "bokningsklasser" för student/ungdom och vuxna, så att vuxenpriset drivs upp pga efterfrågan medan ungdomsbiljetterna ligger kvar lågt.
 
Det fungerar alltså med ungdom och 2:a klass?

Jag hittar ju SJ 3000 för 49 SEK.

Kan man boka biljetter på samma tåg eller kommer systemet upptäcka det? Ni som testat, går det?
 
Det fungerar alltså med ungdom och 2:a klass?

Jag hittar ju SJ 3000 för 49 SEK.

Kan man boka biljetter på samma tåg eller kommer systemet upptäcka det? Ni som testat, går det?

Yes det fungerar utmärkt ;) jag bokade typ 17 resor på samma avgång så de fungerar

EDIT: Detsamma gäller biljetten också, ungdom fungerar och man får fulla poäng
 
Last edited:
Yes det fungerar utmärkt ;) jag bokade typ 17 resor på samma avgång så de fungerar

Måste jag vänta tills jag får uppgifterna från SJ? Det stod att det kunde ta 24 timmar innan man fick mailet.
Just nu har jag bara inloggning till SJ (kontot). Det kanske räcker? Bara boka på isåfall. :)

Har du fått din status uppdaterad också? (du hade väl lite problem med det tidigare i tråden?)


Detta fick jag alltså nu..

Inom kort skickar vi två e-postmeddelanden till dig. Det första skickas direkt och innehåller information om hur du aktiverar ditt användarnamn och lösenord på sj.se

Under morgondagen skickar vi det andra meddelandet med ditt medlemsnummer och din säkerhetskod. Du får också veta hur du gör för att få tillgång till ditt poängkonto och andra smarta funktioner på Min sida, som du når när du loggar in på sj.se

Kanske bäst och vänta tills imorgon?
 
Måste jag vänta tills jag får uppgifterna från SJ? Det stod att det kunde ta 24 timmar innan man fick mailet.
Just nu har jag bara inloggning till SJ (kontot). Det kanske räcker? Bara boka på isåfall. :)

Har du fått din status uppdaterad också? (du hade väl lite problem med det tidigare i tråden?)


Detta fick jag alltså nu..

Inom kort skickar vi två e-postmeddelanden till dig. Det första skickas direkt och innehåller information om hur du aktiverar ditt användarnamn och lösenord på sj.se

Under morgondagen skickar vi det andra meddelandet med ditt medlemsnummer och din säkerhetskod. Du får också veta hur du gör för att få tillgång till ditt poängkonto och andra smarta funktioner på Min sida, som du når när du loggar in på sj.se

Kanske bäst och vänta tills imorgon?

Det ska bara vara att logga in och sedan så läggs ditt medlemsnummer in automatiskt när man är inloggad :)

Angående uppdateringen till ny medlemsnivå så har jag inte fått något ännu, är fortfarande GRÅ
 

Flood

Medlem
Yes det fungerar utmärkt ;) jag bokade typ 17 resor på samma avgång så de fungerar

Själv lade jag en resa om dagen i 25 dagar på lite blandade tider. Ifall SJ skulle gnälla om att det var uppenbart orimligt alternativt att jag inte får några poäng på de första resorna så kan jag avboka resterande utan att tappa alla pengarna Nackdelen med min strategi är väl att de hinner uppmärksamma det här och avblåsa kampanjen. :cool:
 
Toppen