Senaste nytt

SJ Mastercard

etnoy

Medlem
Jag har redan två (andra) MasterCard och det var inga problem för mig att ställa ut ett tredje.

Intressant. Jag har SJ Mastercard sedan länge, men när jag gjorde en ny ansökan fick jag ett automatiskt mejl med texten "Vi har mottagit din ansökan om SJ Prio MasterCard. Tyvärr kan vi inte behandla ansökan då du redan har kortet.". Hur lyckades du få ett nytt SJ Mastercard?
 

johan_fbg

Medlem
Hur lyckades du få ett nytt SJ Mastercard?

Du missförstod mig nog. Jag förstod först inte om din fråga syftade på ytterligare ett SJ Prio MasterCard eller ytterligare ett MasterCard rent generellt. Om du redan har ett SJ Prio MS går det inte att få ett till, se post #24 .
 

Agö

Medlem
Dags igen för en drive med 6500 poäng och direkt Grå Nivå.

Vi bjuder på en resa!
Börja betala med ditt SJ Prio-kort så samlar du poäng i rekordfart. Allt du behöver göra är att koppla kortet till MasterCard så öppnar sig en värld av möjligheter. Du får nivåpoäng på allt – överallt – och ännu mer när du använder kortet till tågresor med SJ. På Grå nivå får du 20% fler poäng. På alla andra inköp får du 20 poäng per 100 kronor. Utöver alla poäng och vanliga SJ Prio-fördelar får du speciella erbjudanden bara för dig med SJ Prio MasterCard.

Få 6 500 poäng och kom direkt till Grå nivå
Just nu får du 6 500 extra nivåpoäng när du kopplar ditt SJ Prio-kort till MasterCard och betalar fem gånger med det före den 31 maj 2015. De nya nivåpoängen tar dig direkt till Grå nivå och du kan använda poängen till t ex en tågresa med SJ. Ansök om kortet senast den 30 april 2015. Du kan prova SJ Prio MasterCard ett helt år utan årsavgift (värde 145 kr).

Ps. De extra poängen finns på ditt konto senast 30 juni.
 
Toppen