Senaste nytt

SJ familj och vänner-kampanj. Res fr. 95 kr, 14 maj-24 juni. Boka senast 8 april

GOTATH

Medlem
Tur att man följer lokförare på Instagram så att man fick reda på denna kampanj :)

Köp senast 8 april och res 14 maj - 24 juni 2018.

En stor fördel är att det är fullt återbetalningsbara biljetter!

Läs mer på SJ.se/kompis18
Kompis18 är även lösenordet.

Just nu finns extra många billiga resor för dig som känner någon som jobbar på SJ! Självklart gäller det även dig som känner någon, som känner någon, som känner någon på SJ. Köp senast 8 april och res 14 maj–24 juni – uppge kampanjkod KOMPIS18.

Köp: 14 mars - 8 april 2018.

Reseperiod: 14 maj–24 juni 2018.

Antal biljetter: Antalet biljetter är begränsat, men det finns väldigt många biljetter att tillgå.

Biljettyp: Biljetterna kan återbetalas.

Pris: Från 195:- i 2 klass och 295:- i 1 klass på alla SJ Snabbtåg. Från 95:- i 2 klass och fr 195:- i 1 klass på alla SJ Intercity och SJ Regionaltåg
 

kexxcream

Medlem
Tack för tipset, blev 2 pers i första för tusenlappen. Även om biljetterna är återbetalningsbara så återbetalas inte bokningsavgiften, för tydlighetens skull. Exempelvis: bokningsavgiften är 12 kr för en enkelresa som kostar 295 kr.
 

011430121

Medlem
Att man aldrig lär sig.
Jag sitter ombord på ett SJ tåg på väg till Kalmar via Alvesta som är 54 minuter försenat, är det inte fantastisk förseningen är hitils lika lång som flygtiden är mellan Arlanda och Kalmar. Imorgon flyger jag hem!
Missar bytet i Alvesta så vet inte hur lång förseningen blir till Kalmar.

Funderade på att ta flyget ner, tänkte de kan vara avkopplande att ta tåget och jobba lite och lunch får bli en SJ räkmacka
Det är få gånger som jag har känt mig så här stressad.

Kommer även på att åka tåg på Söndag mellan Malmö och Göteborg samt måndag Göteborg till Stockholm.

@doc efter som jag har slutat att röka, finns det något nervlungnade?

Lite nöje är det att höra alla telefonsamtal, en person höll på i 20 minuter att övertala sin mamma att ha sina hundar över valborg och första maj medan han och hans familj är i London.
Efter 20 minuters insälj så lät det som om damen övertalades och gick med på att ha hundarna.
 

Lars Wattsgard

Ny medlem
Att man aldrig lär sig.
Jag sitter ombord på ett SJ tåg på väg till Kalmar via Alvesta som är 54 minuter försenat, är det inte fantastisk förseningen är hitils lika lång som flygtiden är mellan Arlanda och Kalmar. Imorgon flyger jag hem!
Missar bytet i Alvesta så vet inte hur lång förseningen blir till Kalmar.

Funderade på att ta flyget ner, tänkte de kan vara avkopplande att ta tåget och jobba lite och lunch får bli en SJ räkmacka
Det är få gånger som jag har känt mig så här stressad.

Kommer även på att åka tåg på Söndag mellan Malmö och Göteborg samt måndag Göteborg till Stockholm.

@doc efter som jag har slutat att röka, finns det något nervlungnade?

Lite nöje är det att höra alla telefonsamtal, en person höll på i 20 minuter att övertala sin mamma att ha sina hundar över valborg och första maj medan han och hans familj är i London.
Efter 20 minuters insälj så lät det som om damen övertalades och gick med på att ha hundarna.

Tycker du skall vara stolt över din insats för våra barns framtid och att låta bli och ta flyget när tåg funkar.
Är ju sjukt tråkigt när det blir sent, men tycker du skall klappa dig på axeln och logga in på SJ och din profil och kolla hur många kilo CO2 du sparat...
Bra jobbat!! :)
 
Toppen