Senaste nytt

Sixt tjäna 4000 eurobonuspoäng. Boka senast 24/3

Ingen hittills som berömt söksidan, som bara listar bilar/priser godkända enligt kampanjen? Fantastiskt skönt tycker jag, värt att hyra bara av det skälet :)
(och för att jag fortfarande inte fått rätt poäng från Hertz för någon av de tre senaste hyrorna, 2 med Eurobonus och 1 med Miles&Bonus, helt sanslöst)

Säker? Jag får upp exv.
MINI Cooper
MINI Cooper Clubman or similar (Premium-Sedan | EDMR)

Den är väl inte godkänd för poängen?
 
Säker? Jag får upp exv.
MINI Cooper
MINI Cooper Clubman or similar (Premium-Sedan | EDMR)

Den är väl inte godkänd för poängen?

Men detta står kvar när man väljer bilen och går mot betalning:
"Congratulations! Rent now with SAS FLASH SALE SE rates. The discount is applied automatically"

Någon som vet?
 

NyfikenGrau

Medlem
Säker? Jag får upp exv.
MINI Cooper
MINI Cooper Clubman or similar (Premium-Sedan | EDMR)

Den är väl inte godkänd för poängen?

Hm, konstigt, jag har inte fått upp M och E i mina sökningar (nåja, bara 3 st än så länge, kan ju vara slump) så jag utgick från att det var färdigsorterat, men har du hittat ett motexempel så gäller ju inte det jag skrev tyvärr :(
 

Axxo

Medlem
Jag hyrde kategori C, 4 dagar, Kroatien.

Jag skrev ner mina bokständerna samt mitt eurobonus nummer och bokning gick igenom men det stod att det var fel Eurobonus nummer när bokningen var slutförd så jag maila dom i efterhand och dom la till mitt nummer.

Ställer detta till det för 4k poängen tror ni ?
 
Jag hyrde kategori C, 4 dagar, Kroatien.

Jag skrev ner mina bokständerna samt mitt eurobonus nummer och bokning gick igenom men det stod att det var fel Eurobonus nummer när bokningen var slutförd så jag maila dom i efterhand och dom la till mitt nummer.

Ställer detta till det för 4k poängen tror ni ?

Borde inte ställa till några problem, _tycker jag_. Var noga med när du hämtar ut bilen att de har ditt EB nummer registrerat på hyran!

Jag bokade en bil nu och skrev in EB000000000. Det verkar ha blivit rätt.
När jag går in på bokningsdetaljer, på hemsidan, och klickar på Sixt expresservice under sektionen för bonusprogram så fanns det sparat.
 
Last edited:

Kaik

Medlem
Borde inte ställa till några problem, _tycker jag_. Var noga med när du hämtar ut bilen att de har ditt EB nummer registrerat på hyran!

Jag bokade en bil nu och skrev in EB000000000. Det verkar ha blivit rätt.
När jag går in på bokningsdetaljer, på hemsidan, och klickar på Sixt expresservice under sektionen för bonusprogram så fanns det sparat.

Var du inloggad som SAS FLASH SALE SE eller med din egen profil, när du bokade?
 

jerixon

Medlem
Någon som brukar hyra fårn Sixt och ta EB poöng som vet om det är mkt strul?
Jag har en del hyror som måste göras men orkar ej med strul likt Hertz senaste ggr :)
 
Någon som brukar hyra fårn Sixt och ta EB poöng som vet om det är mkt strul?
Jag har en del hyror som måste göras men orkar ej med strul likt Hertz senaste ggr :)

Nu hyr jag inte så mycket bil så har inte massa erfarenheter men senaste året har jag haft sex hyror med sixt, varav en vid kampanj, där alla (förutom en som jag gjorde för några veckor sen men dom poängen ska vara på väg) har gett poäng utan någon kontakt med Sixt :) Året innan det vet jag att jag någon gång behövde regga det efteråt men det gjordes genom ett formulär utan kontakt med support och kort därefter fanns poängen.

Jag är alltid noga med att extrakolla så EB numret är inlagt, dels när jag gör bokningen (och efter för att vara säker på att det registrerades rätt) och när jag hämtar bilen.
Det är "lätt" att göra genom att gå in på bokningsdetaljer -> Sixt express center -> bonusprogram. Numret skrivs in utan EB nivån, alltså EB000000000 och inte EBG000000000.
 
Toppen