Senaste nytt

Sixt och Eurobonus

Homer

Medlem
Förutom att man får "feta" bilar finns det en bra sak med Sixt, man får poängen mer eller mindre omedelbart efter hyran.

HA HA HA och HA igen, är det en bilfirma jag verkligen haft problem att få poäng ifrån är SIXT (krediterat till SAS)
Visst, OM man får poäng går det på en dryg vecka (men det gör det ju med alla biluthyrare) men om det strular
så tvingas man ha att göra med en nonchalant, ointresserad kundtjänst som inte bryr sig utan hänvisar till SAS.
 

FF#1

Medlem
HA HA HA och HA igen, är det en bilfirma jag verkligen haft problem att få poäng ifrån är SIXT (krediterat till SAS)
Visst, OM man får poäng går det på en dryg vecka (men det gör det ju med alla biluthyrare) men om det strular
så tvingas man ha att göra med en nonchalant, ointresserad kundtjänst som inte bryr sig utan hänvisar till SAS.

Dålig "karma" ? :)
Det verkar tydligen vara mycket variabelt, har hyrt några gånger i år och fått poäng alla gånger när jag har haft Eb numren inlagt efter 1-2 dagar. vart helt förbluffad.

När jag retroreggade tog det ca 1 vecka efter jag hade fyllt i formuläret innan poängen dök upp.
 

Sakoz

Medlem
Jag är benägen att hålla med Homer, det har hänt någon enstaka gång att poängen från SIXT kommit in på EB kontot automatiskt, men oftast får jag efterregistrera.
 

Homer

Medlem
HA HA HA och HA igen, är det en bilfirma jag verkligen haft problem att få poäng ifrån är SIXT (krediterat till SAS)
Visst, OM man får poäng går det på en dryg vecka (men det gör det ju med alla biluthyrare) men om det strular
så tvingas man ha att göra med en nonchalant, ointresserad kundtjänst som inte bryr sig utan hänvisar till SAS.

Otroligt nog har det blivit ändå värre eftersom manuell efterregistrering inte heller fungerar!
I mars hävdade Sixt att poängen för en hyra i januari blivit överförda i februari,
tre månader senare när inget hänt kontaktade jag dem igen och de påstod samma sak
sa att de inte kunde göra något mer utan hänvisade till SAS som föga förvånande inte visste något.
 

Mark

Medlem
Otroligt nog har det blivit ändå värre eftersom manuell efterregistrering inte heller fungerar!
I mars hävdade Sixt att poängen för en hyra i januari blivit överförda i februari,
tre månader senare när inget hänt kontaktade jag dem igen och de påstod samma sak
sa att de inte kunde göra något mer utan hänvisade till SAS som föga förvånande inte visste något.

Hur har detta löst sig för dig?
Jag har själv bokningar hos SIXT som inte kommit in på mitt EB-konto et par månader efter efterregistrering.
 
Toppen