Senaste nytt

Sista upplagan av BusinessClass 2.0 bagagetaggar

mry

Medlem
Jag hoppas att det finns taggar på Arlanda terminal 4 när jag ska dit den 17 juni. Jag hittade inga vid mitt senaste besök den 3 juni...

Du kan ju även gå in med ditt inrikes boardingkort i terminal 5 så det är nog bäst du går dit för det finns inga taggar på terminal 4 såvida inte någon annan med tag är där då :)
 
Tack för tipset! Frågan är dock om jag kommer in i loungen i terminal 5 med min SAS Plus inrikes biljett... När jag ändå är i terminal 5 kan jag ju passa på att nyttja någon av Menzies lounger då jag kommer in med mitt Priority Pass!
 

mry

Medlem
Tack för tipset! Frågan är dock om jag kommer in i loungen i terminal 5 med min SAS Plus inrikes biljett... När jag ändå är i terminal 5 kan jag ju passa på att nyttja någon av Menzies lounger då jag kommer in med mitt Priority Pass!

Du kommer nog inte in i gold loungen, men taggarna finns i disken vid dörren om du frågar så inget behov att ens komma in i loungen för att hämta någon.
 

Goldfinger

Medlem
Håller nu tummarna att det finns några tags på ARN T5 på måndag 23/6... Blir ett kort besök i loungen innan boarding till BKK :)
 

Crille81

Medlem
Hej på er,
En väldigt enkel och dum fråga... Var i SAS Loungen hittar jag BC hörnan?

Tack på förhand!
 
Toppen