Senaste nytt

Sista minuten SAS Award resa

JohanGE

Medlem
Finns 2 First från Frankfurt till Johannesburg den 15/3 samt 16/3 med Lufthansa i deras 747-8. Åker själv ikväll, men naturligtvis har det inte funnits någon tillgänglighet i First på vår avresedag. Så nära men ändå så långt bort...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

walle33

Medlem
Försöker hitta något med SAS eller staralliance 23-27e april, viktiga är att landa hemma den 27e. Helst något varmt + lite puls. Har 2-4-1 enda kravet är minst C. Någon som har tips eller tips på enklaste sättet att hitta? Var i världen är flexibelt med undantag om för krångliga visum.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Försöker hitta något med SAS eller staralliance 23-27e april, viktiga är att landa hemma den 27e. Helst något varmt + lite puls. Har 2-4-1 enda kravet är minst C. Någon som har tips eller tips på enklaste sättet att hitta? Var i världen är flexibelt med undantag om för krångliga visum.

Kolla awardfares, sök från Europe till t e x South East Asia, kabinklass Business
 

Lollet

Medlem
Har vi någon liknande tråd som inte är för "sista minuten"?
Jag råkade se att det finns 8st platser i business 18/7 CPH-HKG
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
Har vi någon liknande tråd som inte är för "sista minuten"?
Jag råkade se att det finns 8st platser i business 18/7 CPH-HKG
Inte vad jag kan komma på, men starta gärna en tråd för det med rubrik som är något liknande.

"Vidöppet med awards på SAS flighter (business/first)"
 

Canadien

Medlem
Inte vad jag kan komma på, men starta gärna en tråd för det med rubrik som är något liknande.

"Vidöppet med awards på SAS flighter (business/first)"
Nu kanske det är en lite väl dramatisk trådtitel när det råkar finnas 8 platser på en endaste avgång i sommar till Hongkong

CPH-HKG
12 business seats on 4 flights
2019-06-05: 2
2019-07-18: 8
2019-07-25: 1
2020-01-17: 1
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Canadien

Medlem
Sedan så finns ju all info redan på travelhacks och man kan skapa alerts och få mail om just se datum man är intresserad av skulle dyka upp.
Eller så kan vi be någon dagligen posta vilka som finns just idag ut från Skandinavien.
Idag finns dessa sex avgångar med 8 platser i Business

SmartSelect_20190328-115652_Chrome.jpg
 
Toppen