Senaste nytt

Singapore airlines renoverar The Private Room

Myllys35

Medlem
Nej, jag menar ingen permanent ändring eller försämring. Mer att även om de flyttar fin dricka och mat från TPR till gold eller temporary så lär det knappast nä samma nivå som nuvarande lokaler. Det som idag är gold är ju katastrof. Så om det ska vara tillfälig first/TPR så är det under tillfälliga tiden ett rejält nerköp. Så jag menade.

Fast TPR idag är ju inte särskilt mkt att ha ändå. Slitet och nedgånget sist jag var där. En renovering var ju absolut nödvändig. Sedan vet jag inte hur guldloungen är, men förhoppningsvis ordnar SQ med ett stabilt alternativ under tiden :)
 

squeezen

Medlem
Fast TPR idag är ju inte särskilt mkt att ha ändå. Slitet och nedgånget sist jag var där. En renovering var ju absolut nödvändig. Sedan vet jag inte hur guldloungen är, men förhoppningsvis ordnar SQ med ett stabilt alternativ under tiden :)
Well, jag håller både ARN och CPH gold betydligt högre... så nivån på den är kass helt enkelt.
 

Jonas F

Medlem
Jag frågade sist jag var där, nu i början på januari, och då sa de bara att tidsplanen var osäker men att de redan börjat med andra delar av loungen (som vi ju vet).

Det finns förmodligen de som är mer insatta i ombyggnationen än serveringspersonalen dock så det kanske bara gäller att hitta rätt person att fråga.
 

squeezen

Medlem
Jag frågade sist jag var där, nu i början på januari, och då sa de bara att tidsplanen var osäker men att de redan börjat med andra delar av loungen (som vi ju vet).

Det finns förmodligen de som är mer insatta i ombyggnationen än serveringspersonalen dock så det kanske bara gäller att hitta rätt person att fråga.
”Andra delar” är deras star gold lounge va? De skulle väl börja där, eller?
 
Toppen