Senaste nytt

Singapore Airlines och Corona

Jag gick mailet av SQ när jag valde säten.
Prova byt / välj säten så kommer du förmodligen på ett Mail av SQ.
Ok, vill inte byta säten. Har de två i mitten och vill inte riskera att förlora dem. :) Jag såg att man kan byta säten direkt på SAS sida men jag gissar att mailet kom först när du hade genomfört ett byte.

Jag får ringa Tallinn och fråga. :)
 

Doctor-X

Medlem
Känns som att min first first AMS-SIN i slutet av november börjar känns mer och mer osannolik :(
Hade klart för höga förhoppningar i våras om att läget skulle stabiliserats till sensommaren.
 

Tonton

Medlem
Singapore Airlines har nu beslutat att inte flyga First fram tills tidigast 1 februari, även i de fall det finns en First-kabin ombord.

Inte så jag misstror dig men har du en källa där man kan läsa lite mer om detta?
Jag tänkte exakt samma sak - så började googla runt själv för att hitta information.

Den SQ-trovärdiga Mainlymiles har skrivit om det här: Singapore Airlines axes First Class and Suites until February 2021 | Mainly Miles
 

Doctor-X

Medlem
Singapore Airlines har nu beslutat att inte flyga First fram tills tidigast 1 februari, även i de fall det finns en First-kabin ombord.

Ja, då blir det ingen first first denna höst :( Började dock ställa in mig på att det sannolikt skulle bli inställt ändå eftersom slutdestination var Bali och att de ska öppna tills slutet av nov/dec känns mer och mer osäkert (Indonesien gick ut med information om att de sannolikt inte öppnar utländsk turism förens i slutet av året).
 
Toppen