Singapore Airlines och Corona

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Göran C, 22 Maj 2020.

1. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppades i bästa fall att boka om till en annan destination då Bali stängt men det är nog inget att räkna med.

3. KED

KED Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha då var det dags även för oss☹️. Hade bokat First(2pax) och business (2pax) SQ AMS-SIN-MNL-SIN-CPH med utresa just innan nyår. Nedgraderad från first för 1 månad sedan. Idag inställd flight SIN-MNL och resten avbokade.
    Hade förvisso redan ställt in oss på att inte kunna åka men tråkigt ändå på något sätt när det blir så definitivt....

4. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SQ hade nog en "körning" idag, fick även jag inställda flighter med dem, inställda idag.

5. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min flight Brisbane-Singapore-Köpenhamn den 8 december inställd. Fick besked idag. Någon som vet om SQ fortfarande flyger till CPH?

6. LPC123

LPC123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det ska dom göra, dock med färre turer än tidigare. Vill minnas att det är nu 3-4 ggr/veckan

ACervin gillar detta.
  7. marbe166

marbe166 Medlem

ACervin och LPC123 gillar detta.
  8. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för info, har bokat om. 2 dagar senare utresa och tillbakaresa. Man får vara flexibel i Coronatider.

Tostarp gillar detta.
  9. Flightdoc

Flightdoc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade en bokning CPH-SIN-Perth i C över julen som blev inställd. Det tog < 1 vecka så hade jag fått tillbaka alla pengarna på mitt kort. Mycket bra av Singapore Airlines.

10. LPC123

LPC123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att dom levererar även i denna tid :) har alltid haft ett gott öga till SQ och detta visar ju klass!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!