Senaste nytt

Singapore Airlines flyger Köpenhamn Rom

Erik M

Medlem
Singapore släpper i dagsläget inga awards till partners så just nu är nog chansen så nära noll du kan komma. Det kan ju dock ändras framöver.
Varmt tack för svar! Visste väl att nån skulle ha kvalificerad input. Har suttit i timmar (ja, bokstavligen) i kö för att få prata med SAS så jag sparade sannolikt timmar på denna info.

Det finns riktigt bra priser må jag säga. Dock avgång på morgonen åt båda hållen så för mig blir det inte att insupa biljettpriset i vin.
 
  • Gilla
Reactions: pep

JacobGBG

Medlem
Min fru skulle idag flyga GOT-CPH-FCO i SAS+. Redan på GOT så får hon veta att CPH-FCO är inställt och att hon blivit omplacerad.

Ersättningsflyget blir just SQ:s fifth freedom flight på CPH-FCO och eftersom orginalbokning var i SAS+ så hamnar hon i Businesskabinen. o_O

IMG-20220424-WA0001.jpg


Så min fru som har ungefär 3k EB poäng på sitt konto (får anta att dom kommit ditt för att någon SAS agent begått tjänstefel och slagit in fel nummer vid något tillfälle) åtnjuter nu en riktig enhörnings-flight med sannolikt en av de bästa intra-Europe kabiner som någonsin funnits och som snart kommer tas bort, medans jag är fast med att skyffla ungar till födelsedagskalas på Leos lekland.

robert-gustavsson.gif
 
Last edited by a moderator:
Toppen