Senaste nytt

Singapore Airlines flyger Köpenhamn Rom

Palazzi

Medlem
Kul nyhet är att Singapore Airlines skall börja flyga CPH-ROM 3dagar i veckan (kanske borde vara egen tråd).
WOW: Singapore Airlines åbner rute mellem København og Italien - FinalCall.travel Danmark

Väldigt intressant! Framförallt så känner jag att deras Premium Economy är ett alternativ. Att sitta i ekonomiklass i en A350 känns nästan sämre än vissa existerande linjer (vet inte vilken service som erbjuds iofs) och en lie flat är väl inte supernödvändigt på 2h15min (om man inte bara vill testa).

Tycker däremot att premium economy för 3000SEK T/R känns väldigt (!!) intressant. Hoppas man kan boka genomgående biljett med SAS, för jag har lite väl långt till Kastrup landvägen.
 

Ricci

Medlem
Väldigt intressant! Framförallt så känner jag att deras Premium Economy är ett alternativ. Att sitta i ekonomiklass i en A350 känns nästan sämre än vissa existerande linjer (vet inte vilken service som erbjuds iofs) och en lie flat är väl inte supernödvändigt på 2h15min (om man inte bara vill testa).

Tycker däremot att premium economy för 3000SEK T/R känns väldigt (!!) intressant. Hoppas man kan boka genomgående biljett med SAS, för jag har lite väl långt till Kastrup landvägen.
Tja, SAS Plus i en A320/321 eller SQ Premium Economy i en A350.... Är rätt sugen att boka en natt i Rom för att testa dvs när de släppt biljetterna.:)
 

QR A319

Medlem
Väldigt bra priser i riktig premiumkabin! Tittade lite snabbt i Juli. Enkel går loss på 2650 SEK och en 3 dagars resa går att få för ca 4800 SEK.
 

Erik M

Medlem
Det var länge sedan jag sökte nu - är det någon som har en känsla för chanserna till EB-awardbiljett här?
 

palmen

Moderator
Det var länge sedan jag sökte nu - är det någon som har en känsla för chanserna till EB-awardbiljett här?
Singapore släpper i dagsläget inga awards till partners så just nu är nog chansen så nära noll du kan komma. Det kan ju dock ändras framöver.
 
Toppen