Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

FilipJ

Medlem
Hej, har fått ihop en 2-4-1 resa till Maldiverna i augusti.


Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020

Min fråga till detta eminenta forum är om det är möjligt att hitta First från Europa till Singapore på utresan den 20.e augusti?
Har försökt kolla via United och ringt tallin men utan framgång. Om det går när i tiden tror ni att det ev. släpps?
Vill inte byta utresedatum då det var det enda datumet med business från Singapore till Male är på kvällen den 21.e aug.
Tack på förhand.
Jag tolkar ditt inlägg som att din voucher gick ut 31 dec 2019. I sådana fall kan du inte boka om resan och behålla den vouchern i bokningen. Har du en annan voucher du vill använda går det.
 

Börling

Medlem
Jag tolkar ditt inlägg som att din voucher gick ut 31 dec 2019. I sådana fall kan du inte boka om resan och behålla den vouchern i bokningen. Har du en annan voucher du vill använda går det.
Hej Filip, precis och det är jag medveten om, men tack för påpekandet Tycker det är värt att använda en till voucher om det skulle uppenbara sig en First på utvägen.
 

palmen

Moderator
Ok tack för snabbt svar. Får prova att ringa in då och då.
Så ingen idé att försöka med Zürich eller Paris?
Zurich är nya sviter i F och aldrig varit bokningsbar tidigare i First, men du är välkommen att försöka.
Paris har jag inte sett någon rapportera, men det är väl bara testa om de har First på sträckan.
 

Axxo

Medlem
Jag flyger AMS-SIN med SQ first och jag tror vi ankommer till Terminal 3 (står inget på mange booking) jag flyger vidare till DPS 2 timmar och 25 min senare från terminal 2. Hur lång tid tar det till terminal 2? Som jag förstod det så går det ganska fort att ta sig från terminal 3 och 2.

/
Aleks
 
Jag flyger AMS-SIN med SQ first och jag tror vi ankommer till Terminal 3 (står inget på mange booking) jag flyger vidare till DPS 2 timmar och 25 min senare från terminal 2. Hur lång tid tar det till terminal 2? Som jag förstod det så går det ganska fort att ta sig från terminal 3 och 2.

/
Aleks

Det går väldigt enkelt. Jag hade 2h och 55min för det bytet senast och då satt vi tämligen trötta och ville bara flyga iväg ett bra tag i både private room och förstaklassloungen samt att vi var tidiga till gate så på den tiden vi hade så kändes de som väldigt länge. I slutändan är det ju lite hur snabbt man går och ifall man prickar in ett tåg osv. men du kan säkert byta på en 10-20 minuter (då menar jag inkluderat att ta sig till rätt gate på terminal 2). Var väl längst att gå till DPS flyget i terminal 2 om jag kommer ihåg rätt, var rätt långt ut vid mitt tillfälle.
 

TDB

Medlem
Jeg flyr akkurat det samme i april, SQ F til SIN og videre i C til DPS med terminalbytte 3 til 2.
Jeg mener jeg har lest et sted at man kan be om golfbil mellom terminalene. Vet noen noe mer om dette?
 

LPC123

Medlem
Jeg flyr akkurat det samme i april, SQ F til SIN og videre i C til DPS med terminalbytte 3 til 2.
Jeg mener jeg har lest et sted at man kan be om golfbil mellom terminalene. Vet noen noe mer om dette?
Man kan köpa tjänsten meet&greet men det är inget jag skulle lägga pengar på.
Changi är mycket lätt abyta terminal så spara dom pengarna till något roligare.
 

TDB

Medlem
Det er ikke den tjenesten jeg tenker på. SQ har dette til sine pax i F, men man må be om det i The Private Room. Jeg har lest det et eller annet sted, men aner ikke hvor...
 
Toppen