Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Matore

Medlem
Pratade just med Tallin och frågade om agenten hade sett tillgänglighet ZRH-SIN i F, vilket hon absolut hade.
Det är stora nyheter eftersom ZRH bara har A380 med nya suites!. Nån som vet nån som vet nån som lyckats boka?
 

Canadien

Medlem
Pratade just med Tallin och frågade om agenten hade sett tillgänglighet ZRH-SIN i F, vilket hon absolut hade.
Det är stora nyheter eftersom ZRH bara har A380 med nya suites!. Nån som vet nån som vet nån som lyckats boka?
Jag skulle ta det med en nypa salt om det bara var en agent som mindes något. Hon gav dig inget datum där det fanns?
 

palmen

Moderator
Pratade just med Tallin och frågade om agenten hade sett tillgänglighet ZRH-SIN i F, vilket hon absolut hade.
Det är stora nyheter eftersom ZRH bara har A380 med nya suites!. Nån som vet nån som vet nån som lyckats boka?

Jag skulle ta det med en nypa salt om det bara var en agent som mindes något. Hon gav dig inget datum där det fanns?
Är helt inne på Canadiens linje här, det komemr mycket "osanningar" från Tallinn och vanliga supporten.
De säger tex att det inte är någon idé att söka i oktober 2020 för inget har släppts ännu då vi vet att detta är direkt fel.

Om de säger detta utan att ge specifika exempel så skulle jag se värdet i informationen som nära noll.
 

Martin_S

Medlem
Ja morgonflyget från London med 777-300ER brukar ha bra tillgänglighet. Har bokat det i maj nästa år.

EDIT. Såg nu att du skrev EU. Högst oklart om London är EU nästa vår ;).

Ringde precis för att se om det fanns tillänglighet mellan EU - SIN.
Det fanns endast 1 plats på 4 avgångar mellan LHR-SIN (20/3-15/4) och 1 plats på 1 avgång SIN -LHR (20/4-5/5).
Alla platser var på 777'an.

Tack för den informationen. Nu är jag ombokad till SQ istället för ANA.

Jag kollade två datum. Expertflyer visade F4 A2 på SQ305 på båda mina datum. Singapore airlines/krisflyer visade tillgänglighet för award saver båda datumen.Tallin såg plats båda dagarna.
 

Johan Hbg

Medlem
Är det någon som nån gång har bokat 4 platser i First?
Behöver inte vara från Europa utan kan vara intra-Asien.
Skulle vara kul att prova med barnen.
 

Johans00

Medlem
Är det någon som nån gång har bokat 4 platser i First?
Behöver inte vara från Europa utan kan vara intra-Asien.
Skulle vara kul att prova med barnen.
SIN-CGK brukar ha fyra platser i F. Dock släpps det bara fyra platser två dagar innan avgång, innan släpps det två
 
Last edited:
Toppen