Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

MrDollar

Medlem
Synd att det inte verkar fungera att boka F på A380. SQ har ju faktiskt FRA-JFK, dock med A380. Kul alternativ till New York!
 

Fredrik

Medlem
Om det fungerar endast på Köpenhamn-Singapore v.v., kan det vara så att Singapore Airlines inte har markerat på den här linjen som "får ej boka First class award med andra bonusprograms poäng" i deras system.

Ja, eller att Eurobonus har extra tillgänglighet på just den här sträckan. Vore ju intressant om någon kunde boka med något annat program som också varit spärrat tills nu.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johan Gott

Medlem
Ja, eller att Eurobonus har extra tillgänglighet på just den här sträckan. Vore ju intressant om någon kunde boka med något annat program som också varit spärrat tills nu.


Jag gjorde just en awardbokning för 2 personer SIN-CPH i first med Lufthansas Miles and More-program. Jag misstänker att SQ first har varit spärrat för Miles and More förut men det finns säkert andra på forumet som har bättre koll på det. Jag letade på en massa andra destinationer också men hittade bara tillgänglighet på linjen till Kastrup.
 

NotRyan

Medlem
Jag har läst på ett annat forum om
Jag gjorde just en awardbokning för 2 personer SIN-CPH i first med Lufthansas Miles and More-program. Jag misstänker att SQ first har varit spärrat för Miles and More förut men det finns säkert andra på forumet som har bättre koll på det. Jag letade på en massa andra destinationer också men hittade bara tillgänglighet på linjen till Kastrup.
Just medlemmar hos M&M har väl varit dom som har kunnat boka SQ F, i alla fall Senatorer och uppåt...
 

ELOS

Medlem
Hur är det med vidare anslutning från Singapore. Jag har hittat till Auckland och Sydney i SQ first med Miles and More men är det bokningsbara med Eurobonus??
 

Attachments

  • FIRST SIN AKL.JPG
    FIRST SIN AKL.JPG
    36,7 KB · Visningar: 517

squeezen

Medlem
Jag gjorde just en awardbokning för 2 personer SIN-CPH i first med Lufthansas Miles and More-program. Jag misstänker att SQ first har varit spärrat för Miles and More förut men det finns säkert andra på forumet som har bättre koll på det. Jag letade på en massa andra destinationer också men hittade bara tillgänglighet på linjen till Kastrup.
Bokade du direkt på miles & more portalen? Ingen chans du kikade paralellt på expertflyer eller united? Intressant veta hur den tillgängligheten såg ut på den sträcka du faktiskt bokade.
 
Toppen