Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 27 Februari 2018.

1. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du en 2-för-1-voucher som du har fått av Amex? Isåfall ringer du det 018-nummer som står på vouchern, som är vidarekopplat till Tallinn.
    Annars ring SAS på det vanliga telefonnumret.
    Hur mycket det kostar ser du här: Star Alliance award chart - SAS

Edit: Har du ingen voucher kostar det 480 000 poäng för två tur och retur i första klass.

2. hg1980

hg1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har skummat igenom den här tråden, men ber om ursäkt om detta avhandlats redan, eller kanske t o m anses vara off topic.

Den här nya öppningen, med att boka SQ First till/från Köpenhamn, har den öppnats tillsammans med att kunna boka Business till/från Köpenhamn och/eller Stockholm? Och isf, någon som lyckats hitta 3 platser vid något tillfälle? Överväger att boka en resa till Bali via Singapore istället för Bangkok.

Tack

Edit: Felstavning.

3. I en tråd på FlyerTalk fick en medlem svar från Singapore Airlines representant i Skandinavien och den personen svarade att Singapore Airlines släpper Business class award på Singapore-Stockholm v.v. och Singapore-Köpenhamn v.v. till SAS EuroBonus.

Jag postde om detta tidigare i den här tråden.

hg1980 gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Business har väl alltid gått att boka på Singapore Airlines med Eurobonuspoäng?

5. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja, visst har det varit så att rätt många flighter, de med deras nyaste kabiner i A380 och B777-300ER, varit blockade i premiumkabinerna?

6. NotRyan

NotRyan Medlem

Business har gått att boka på 77W och 388 men inte First.

agehall gillar detta.
  7. B77W

B77W Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Jag har AMEX vouchern klar inom ett par månader men då förstår jag detta med Tallinn nu iaf - så tack för det! :)

8. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade av en resa idag, två pers.

01APR CPH-FRA Lufthansa C
    01APR FRA-ICN OZ F
    03APR ICN-BKK TG C
    03APR BKK-SIN TG C
    06APR SIN-CPH SQ F

9. hg1980

hg1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bugar och bockar och ber om ursäkt att jag missade din tidigare post.

Matore gillar detta.
  10. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur var det egentligen med skatter och bränsletillägg på SQ flygning mellan CPH-SIN i First? Var det någon som fick sänkta avgifter eller var det ”Fake News”? När jag ringde Tallin för att kolla fick jag svaret att skatterna och avgifterna var korrekta på min bokning, 3393 kr mellan ARN-SIN via CPH.

Matore gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!