Senaste nytt

Singapore Airlines First&Business awards ej längre bokningsbart genom Miles&More

Jonas C

Medlem
Noterade häromdagen att Miles&More inte längre visar awards i premiumkabin hos Singapore Airlines. Varken som vanlig medlem eller Senator. Tidigare var inventoryn som visades på M&M densamma som SAS kan boka, och M&M var ett bra verktyg för att söka tillgänglighet i First Class hos Singapore Airlines.

Vet någon om detta är en permanent förändring eller bara en temporär glitch på hemsidan? Och bör man vara orolig ifall Singapore Airlines inom en snar framtid slänger ut SAS från sina premiumkabiner?
 

Johan Gott

Medlem
Noterade häromdagen att Miles&More inte längre visar awards i premiumkabin hos Singapore Airlines. Varken som vanlig medlem eller Senator. Tidigare var inventoryn som visades på M&M densamma som SAS kan boka, och M&M var ett bra verktyg för att söka tillgänglighet i First Class hos Singapore Airlines.

Vet någon om detta är en permanent förändring eller bara en temporär glitch på hemsidan? Och bör man vara orolig ifall Singapore Airlines inom en snar framtid slänger ut SAS från sina premiumkabiner?


Jag har noterat samma sak och har tänkt ringa till Miles&More men inte hunnit än. Har du ringt och testat att boka?
 

ilon

Medlem
Med tanke på vad som senaste tiden hänt med United, SAS och nu LH så tror jag det snarare handlar om omförhandlingar av villkoren mellan parterna.
Det är ju såklart rena spekulationer, och kan ju även vara teknisk glitch såklart.
 

marbe166

Medlem
Jag får upp SQ-flighter till Australien nästa år, så helt borta är de inte.
 

Attachments

  • SQ-MM-20190822.JPG
    SQ-MM-20190822.JPG
    44,7 KB · Visningar: 171
Toppen