Senaste nytt

Singapore Airlines erbjuder gratis Wi-Fi i första klass from 1 aug 2019

As if Singapore Airlines First Class wasn’t already spectacular, passengers traveling in First Class and First Suites now receive free in-flight Wi-Fi, as reported by Mainly Miles. Effective August 1, 2019, Singapore Airlines now offers free Wi-Fi in the airline’s highest cabin of service while increasing data caps for other premium passengers.

Källa: Singapore Airlines Adds Free Wi-Fi in First Class
 

Frisk78

Medlem
Effective August 1, Wi-Fi is available in the following cabins as follows:

  • Suites: Free unlimited Wi-Fi (up from 100MB)
  • First Class: Free unlimited Wi-Fi (up from 100MB)
  • Business Class: Free Wi-Fi up to 100MB (up from 30MB)
  • PPS Club Flyers: Free Wi-Fi up to 100MB (up from 30MB

Unlimited är ju inte fy skam! Bravo Singapore Airlines :)
 
Mycket trevliga nyheter innan mina flyg med SQ om några veckor . Kan ju tycka att de faktiskt borde vara fritt eller betydligt mer än 100mb i first. I normalfallet betalar man ju rätt mycket för de biljetterna o då borde de kunna ingå.
 

squeezen

Medlem
Mycket trevliga nyheter innan mina flyg med SQ om några veckor . Kan ju tycka att de faktiskt borde vara fritt eller betydligt mer än 100mb i first. I normalfallet betalar man ju rätt mycket för de biljetterna o då borde de kunna ingå.
Det är fritt....
läs igen. Som inlägg 3 och 4 diskuterar.
Även om man först kanske läser parentesen som ”up to” så står det ”up from” dvs den limit de tidigare hade.
 
Det är fritt....
läs igen. Som inlägg 3 och 4 diskuterar.
Även om man först kanske läser parentesen som ”up to” så står det ”up from” dvs den limit de tidigare hade.
Insåg att min formulering kan tolkas lite olika. Förstod att de var fritt, därav min glada min först inför kommande resa de andra var mer en reflektion om att de tidigare varit 100mb och att jag tyckte de var lite dåligt då jag tycker first borde ha fritt i dagsläget (vilket nu SQ också väljer att ha). Så bara jag som var kass på att uttrycka mig.
 
Toppen