Singapore Airlines - Book the Cook

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 5 April 2013.

1. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har testat SQs Lobster Thermidor i business och tyckte den slog Thais variant (i F) med hästlängder. Sen tycker jag iofs att rätten är en smula överskattad i sig, finns godare sätt att äta hummer på.

Agö gillar detta.
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den var helt OK men mest en kul grej.
    IMG_20170706_012649.jpg

Tror att man kanske får en hel hummer i First, detta var bara en halv vill jag minnas, och omöjligt att uttyda från bilden eftersom den är gratinerad till oigenkännlighet :)

3. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer. Den i F kallas Boston lobster thermidor och är en hel hummer, den i C kallas Classic.

4. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns den att beställa på standardmenyn eftersom det inte går att nyttja” Book the Cook” till och från CPH?

5. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det ser lite rörigt ut men kan ju vara gott i alla fall. Jag vill bara ha det som förrätt utan ris. Får väl se vad Singapore kan vaska fram.

6. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har erfarenhet av deras rib eye jämfört med beef filet som man kan boka i First? Har valt filén nu för resan nu i sommar.

jerixon gillar detta.
  7. Varför går det inte att nyttja Book the Cook på SIN-CPH? Jag har uppfattat deras marknadsföring som att det erbjuds på alla First flighter ut från följande destinationer.

Book the Cook

8. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går utmärkt, men du kanske är ute i för god tid?

9. Jag har inte provat, det var endast en reflektion till vad @Alf hävdade.

10. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade Boston Lobster i Maj senast på SIN-CPH.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!