Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

Har samma "problem".
På deras hemsida saknas Stockholm som avreseort. Det beror säkert på att rutten trafikeras inte än.

Nja, det beror nog mer på hur de får catering från de olika ställena. De har tex trafikerat Jakarta länge, men det går ändå inte att få Book The Cook därifrån, trots att det är samma flygplan som flyger därifrån som flyger dit (777-300). Därmed inte sagt att de inte kommer öppna från Stockholm, men jag skulle inte räkna med det.
 

ACervin

Medlem
@toer00 @agehall Biffar på flygplan är ett vågspel. Har man tur kan de vara bra, dvs inte sega, men blodig biff blir det aldrig (saignant), möjligen något rosa i bästa fall. Problemet är att man vet aldrig när de dyker upp, och jag undrar om det inte har mer med utgångsdestinationen att göra. Kommer ihåg en bra biff med Thai på sträckan Milano-Bangkok. Långkok är däremot en annan sak. Fick en ypperlig långkokt lamb shank på Melbourne-Doha med Qatar för ett tag sedan.
 

Mediana

Medlem
Har ni varit med om att om man väljer Book the Cook till middag så måste man även välja det till frukost? Eftersom jag valt inflight meal till frukost så säger den att de kommer ändra middagen till inflight meal också. Saken är att till frukost finns bara två saker att väja mellan under BtC. Antingen wonton soppa eller whole grain wheat toast och inget lockade direkt. Sträckan är FRA-SIN.
 

Dr. Miles

Expert
Inlägg från: Singapore Airlines Businessclass eller Thai Airways First? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Går även att boka mat med SQ C inbound SIN. Flög SYD-SIN häromdagen, inga problem.
Det finns många Singapore Airlines avreseorter som erbjuder Book the cook.
Dock det är ofta en flygning som varar mer än 3 timmar om det inte är från Singapore.
Singapore Airlines skrev:
Business Class - Flights from

Amsterdam
Beijing
Frankfurt
Houston
Los Angeles
Milan
New York (John F.Kennedy)
San Francisco
Singapore
Taipei
Zurich
Barcelona
Dubai
Hong Kong
London
Melbourne
Munich
Paris
Seoul (Incheon)
Sydney
Tokyo (Haneda, Narita)

Book the Cook
 
Toppen