Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

palmen

Moderator
Beroende på när du flyger, men cirka 4-5v innan flyget ska gå så kan du på samma ställe se inflight menu, alltså det som kommer att erbjudas som huvudrätt på den sträckan. Går att se från Cph till Sin. Så har man i alla fall koll på vad man kommer kunna välja. Det ska gå att förboka även det, men vet inte riktigt hur lönt det är då jag inte vet hur många rätter av varje de tar med men finns säkert någon annan här som har bättre koll på det? Åker man bizz o sitter sent för serveringen finns säkert en poäng att göra de.
Jag förbokade på min resa och det är perfekt i Business, man blir serverad först då och som du säger, ingen risk att ens val tar slut.
I First skulle jag inte oroa mig, vet inte om de har en rätt av varken till alla men aldrig varit med om att någon maträtt tagit slut i First.
 
Jag förbokade på min resa och det är perfekt i Business, man blir serverad först då och som du säger, ingen risk att ens val tar slut.
I First skulle jag inte oroa mig, vet inte om de har en rätt av varken till alla men aldrig varit med om att någon maträtt tagit slut i First.
När jag och tjejen åkte SQ F mellan CPH-SIN fick jag ingen biff för den va slut... hade inte förbokat mitt val som fanns ombord
 

Vindpilen

Medlem
Beroende på när du flyger, men cirka 4-5v innan flyget ska gå så kan du på samma ställe se inflight menu, alltså det som kommer att erbjudas som huvudrätt på den sträckan. Går att se från Cph till Sin. Så har man i alla fall koll på vad man kommer kunna välja. Det ska gå att förboka även det, men vet inte riktigt hur lönt det är då jag inte vet hur många rätter av varje de tar med men finns säkert någon annan här som har bättre koll på det? Åker man bizz o sitter sent för serveringen finns säkert en poäng att göra de.

Tack för tipset och tack till alla andra som svarat!
Eftersom första delen är i F så blir det säkert kanon och vi gör inget val helt enkelt. Andra flighten i C till BKK så tror jag vi går in och gör ett val, om inte annat för att det är lite roligt :)
 
Visa bifogad bild 92618
Poached egg served with hollandaise sauce. Grym frulle, potatisgrejen var väldigt smakrik!

Tack för tipset! Nu är ägget också med! :D

upload_2019-8-2_10-52-39.png
 

Gus

Medlem
Jag tänkte kolla den ordinarie menyn på flighten för att sen ev. beställa en book the cook. Tidigare har det kommit upp en ruta att menyn ska släppas så som idag, men nu dyker denna bilden upp istället. Har ni andra lyckats se er meny online före avresa?

Screenshot_20191119-115550_Chrome.jpg
 
Toppen