Senaste nytt

Singapore Airlines A380 till bra pris

Glenn E

Medlem
Jag är ny på denna sidan.
Jag har fått många bra tips här på sistone.

Man kan boka ARN till SIN på swiss hemsida.
ARN till SIN i business kostar 9600 och retur i ekonomi kostar 3500.
Då får man flyga SQ A380 från ZRH till SIN.

MVH

Originaltitel: SQ A380 till bra pris
Ändrad av: Jacob
---
 

bstark

Medlem
Har också kollat på det där, problemet för mig är att det blir en omväg för att ta sig till ZRH om man åker från GOT, speciellt eftersom SIN inte skulle vara min slutdestination heller. Vill egentligen till HKT.

Men en liten omväg kanske det kan vara värt för att åka A380. Alternativet är att ta den på hemvägen, men det skulle nog vara trevligare att åka med den ner.

Ska även kolla upp alternativet LH från FRA lite till.
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Jag har samma problem. Men man kan ju åka till BKK på ditvägen med SWISS och SQ från SIN hem.
Då får man nattflyg båda vägarna. SQ ekonomi är ju också riktigt bra. Det kostar 12600 T/R
 

Jonas C

Medlem
Jag hittar bara business flex för 28000kr t/r. Ställer samma fråga som Bonden, vilka datum är det som gäller?
 

Glenn E

Medlem
Jag sökte på 2 feb arn till bkk och 13 feb sin till arn. Sedan kan man ju åka med air asia eller tiger airways billigt emellan. Eller stanna i Phuket på vägen t.ex.
 

Paby

Medlem
Hittar inte i närheten av sådär bra priser men 21990 SEK t/r går att få och det är fasen inte illa heller för C på SQ 380. Bokar i Z (ZICSWISE) som LX codeshare.
 

Alf

Medlem
Om ni kan tänka er att åka Emitates istället med A380 flyger dom både till HKG och KUL från Dubai. Just nu har dom specialpris från Aten. Jag har bokat ATH-DBX-SIN och KUL-DBX-ATH i F klass alla sträckor för ca 22.000 SKR t.o.r och då är det A380 mellan KUL och DBX. Se mer info på tråd om Emirates på detta forum.
 
Toppen