Service under flygningen i coronatider

Diskussion i 'Övrigt' startad av Per N, 25 Juni 2020.

1. Moco

Moco Medlem

Kan live-uppdatera med att det är ”normal” service hos Lufthansa. Finns kuddar i C också.

Doctor-X, Thomasn, Olle K och 1 annan gillar detta.
  2. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har precis åkt ARN-MUC med Lufhansa Cityline i business. Näst intill överdrivet bra service. Håller Lufthansa den här nivån flyger jag gärna fler gånger inom Europa med dom.

Ultra Magnus och Nilann gillar detta.
  3. Min erfarenhet är att MUC-baserade crews är väsentligt mycket bättre jämfört med FRA. Min kill-gissning är att både bolaget och anställda vill gärna få alla resenärer, särskilt de som flyger i premiumkabiner att känna sig omhändertagna.

Lagerman och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svaret jag fick när jag berömde servicen var att City Line var som en liten familj. Dom ville ta god hand om passagerarna vilket dom verkligen gjorde.

hco och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Men så är dom generellt lite trevligare i Bayern än övriga Tyskland....

samet, Robert flysas, hco och 4 andra gillar detta.
  6. Ungefär så något jag fick uppleva under mina år i Schwabenland

Robert flysas, Thomasn och Dreamliner gillar detta.
  7. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Swiss igår mellan NCE-ZRH, en 50 min flygning där lätt tilltugg och ett par glas Champagne serverades. Mellan ZRH-ARN serverades varm mat och många glas Champagne :)

samet, Gus, Thomasn och 1 annan gillar detta.
  8. På mina resor med Lufthansa/Swiss var nästan allt som vanligt. Saknade bara @011430121 favoriten citron till min G&T på Lufthansa.

Gus gillar detta.
  9. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi drog samma erfarenhet på vägen till Nice via Munchen, citronen lös med sin frånvaro på Lufthansa.

10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pursern på Lufthansa bad om ursäkt att de inte kunde erbjuda citron till Cola Zero, jag tror till och med att vi inte kunde få någon is på grund av att den inte kunde plastas in.

Robert flysas och perhording gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!