Service i ekonomi på KLM under Covid-19?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av palmen, 12 Augusti 2020.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har koll på vad som serveras på KLM inom Europa nu under Covid-19 restriktioner?

Om jag förstått det rätt har man tidigare fått både alkohol och något att tugga på, är det samma fortfarande?
    Blir eventuellt en resa om någon månad och tänkte jag kunde prova något nytt nu när priserna med KLM var bra och stoppet i Amsterdam kort. Lounger och liknande är ingen dealbreaker för tillfället.

2. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag flög business med dom från Amsterdam till Göteborg den 6e Juni då var det bara en liten liten låda med en smörgås och en vatten och den låg redan i stolen när vi kom ombord. Det var ett tidigt morgon flyg så frågade in efter något alkoholaktigt, vi var dom ena i business så såg ingen annan dricka något liknande heller.

Lounge utanför EU var öppet vid tillfället men inte den innanför EU, det kanska har ändrats nu.

3. Homer

Homer Medlem

Ser ut som det har förbättras nu (om nu inte frukost är betydligt sämre)
    FlyerTalk Forums - View Single Post - In-flight Catering Drastically Pared Back

4. vegasbaby

vegasbaby Medlem

Land:
    Norge Norge
    Liten pakke med mat (brødskive og kjeks) pluss vann og valgfri drikke (inkl øl) på OSL-AMS og AMS-OSL nå nylig i økonomi.

Gus gillar detta.
  5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Passande nog dök det upp en bild i mitt flöde från en flight igår. Lite snacks, vin, GT var tydligen inga problem att få.

aikelo och Gus gillar detta.
  6. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ms_hco fick en macka och flaskvatten i ekonomi AMS-ARN.

7. Snabbt svar från bästa VD:n på LPI:[​IMG]

Dreamliner, Gus, Berglund och 1 annan gillar detta.
  8. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det där ser ju betydligt bättre ut än när jag flög även om det nu inte är en frukost bricka

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!