Service i British Airways economy till London

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Calle, 30 Maj 2011.

1. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den mackan är man glad att man inte betalade extra för. Inkluderad dryck inkl kaffe till alla. Och sälj schyssta mackor och sallader i Economy. Helt OK för mig.
    En fördel om man reser i Business Class och inte gillar maten är att man kan få något från Economy (om man har status eller frågar snällt...). Och om det enda som finns då är crap...

2. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer i det mesta i fg diskussion. Flög GOT-LHR T&R i mars/april. Även om maten inte är mycket att hurra för är den fria baren ett tecken på att man har en viss ambitionsnivå när det gäller service till passagerarna. En annan kuriosa sak är att jag flög British Airways inrikes vid ett par tillfällen 2007 och upptäckte att man kunde få en GT på deras inrikesflygningar. Undersökte inte tillgången i baren noggrannare, men mig veterligen är det väl inte många bolag som har någon form av fri bar på inrikesflygningar i Europa.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!