Senaste nytt

Service Fee för bonusresor med Star Alliance

D

Deleted member 4140

Guest
Har ändrat en resa på tok för många gånger, men priserna var följande: 450NOK första gången jag gjorde bokningen per person, sen har det varit 150SEK per ändring/per person.Varför jag blev debiterad i NOK vid första bokningstillfället har jag ingen aning om, såg det i efterhand.
Hoppas sas strejk blir av och håller i sig i några dagar så man kan få en gratis natt + lite annat att inhämta : )
 

ELOS

Medlem
VARNING!!!!! Idag har man debiterat fel service fee 825 kr istället för 450 kr. Orsaken är att de lagt på den gamla avgiften på 375 kr. Jag fick bekräftat från en duktig agent att detta var fel och anmält det till diamond supporten.
Se bild!
upload_2019-4-21_16-52-26.png
 

ELOS

Medlem
Jag hörde först av mig till Diamond supporten och fick detta besked....
upload_2019-4-25_10-6-1.png

Således goddag yxskaft. Mailde customer care och fick detta glädjande besked.

upload_2019-4-25_10-7-16.png


Slutet gott - men vårt mantra inom businessclass.se HUACA är det som gäller!!!
 
Last edited:

Axxo

Medlem
Jag såg precis att jag också hade blivit debiterat fel service fee på 825 kr istället för 450 kr på en resa jag bokade för en vecka sedan. Orsaken var också att de lagt på den gamla avgiften på 375 kr. Dom skulle skicka en kredit omgående.
 

joa

Medlem
Såg precis att jag blev debiterad 850 NOK/biljett för en resa som jag inte kunde boka själv (2 vouchers på fyra pax).
Får ringa dom då jag aldrig tidigare blivit debiterad något för samma typ av bokning.
 
Toppen