Senaste nytt

Ser inte min spend på AMEX

MrDollar

Medlem
För ca 1h sedan kunde jag se spend, nu har rutan försvunnit även för mig... Ha ett 3757 kort

Edit: Fungerar nu igen.
 
Last edited:
11821A65-52B1-4D65-93D8-8D842A9189AA.png
Har du kollat i rullgardinen om det ser lika ut som på min bild? Det står exakt samma men det är för båda mina kort.
(Ja, jag bjuder på mitt namn, finns ”några” till som heter så. :D:cool:
 

dino_81

Medlem
Pratade med Amex kundtjänst om detta och de bekräftade att det i dagsläget inte går att se spend mot 2-4-1 på det ena kortet om man har har två eller fler kort.

Oklart om det skulle att finna en teknisk lösning på problemet.

Men det går, som sagt, att ringa in till kundtjänst för att få reda på spend.
 
Just nu tar den gröna 'Saldo Eurobonus-poäng'-knappen mig bara till en landing page för Membership Rewards. Någon som har upplevt samma problem och hittat en lösning?
 
Ja, klicka på "Logga in".

Jag kommer ändå bara till Membership Rewards för mitt Plantinum, när jag försöker komma till mitt Eurobonus-saldo för Elite-kortet. Något känns trasigt, iaf när man har både ett Eurobonus och MR kort kopplat till samma konto.

Edit: Kan någon som kommer åt Eurobonus-saldo sidan posta länken så jag får prova med den?
 

Rickard_O

Medlem
Jag kommer ändå bara till Membership Rewards för mitt Plantinum, när jag försöker komma till mitt Eurobonus-saldo för Elite-kortet. Något känns trasigt, iaf när man har både ett Eurobonus och MR kort kopplat till samma konto.

Edit: Kan någon som kommer åt Eurobonus-saldo sidan posta länken så jag får prova med den?

American Express/Logon to Account Access

Funkar denna?
 
Toppen