Senator: ut på tur igen... ensamt

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Senator, 28 Augusti 2018.

1. @Travelfriend bra att veta

Men här går det ingen nöd på er korrespondent. Allt jag kan säga ifrån La Cabrera är O.M.G.. även efter sju år i USA och ett antal steakhouses vet jag tusan om det kan bli bättre? Hängde på låset: dök upp 18.20 för 18.30 öppning. Redan 12 personer här då Bra tecken..

Thomasn, Ziddaz, chazzie och 49 andra gillar detta.
  2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Attans vad gott det såg ut, blir sugen på kött trots att det är frukost dax här.

Verkar vara en trevlig resa, har löst funderat på en sån sjölv, visade tråden till frugan och hon tycke ni på det där forumet är ju knäppa, resa så låmgt för så kort tid. Nåja hon har inte förstått det här.... ;)

Senator gillar detta.
  3. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du vill ha AFs produkt rakt igenom.

oneM, jerixon, henrik l och 3 andra gillar detta.
  4. Ghoose

Ghoose Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har ju aldrig flygit AF men recensionerna har ju varit grymma. CDG är dock ingen hit ;)

Senator gillar detta.
  5. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter nu i nya SEN A. Riktigt trevligt måste jag säga.

Senator gillar detta.
  6. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När du flyger AF F är inte CDG något problem, jag lovar dig. Men håller med.

Nu är det det dock off-topic

Last edited: 1 September 2018
    ACervin, jerixon, rvarttinen och 2 andra gillar detta.
  7. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bor du där eller jobbar du på företaget bakom fotografen?
    Isf bor vi nära varann :)

Senator gillar detta.
  8. Jag var på ett möte i området är det rätt ofta.

Gomorron vänner, ligger och drar mig lite i sängen. Vilken lyx!

Insåg på vägen hem igår hur sjukt stor staden är. Men vilken häftig stad. Jag kommer nog inte hinna gör så mycket som jag trodde, njuter av egentiden men kommer gärna tillbaka.

Som det ser ut nu är vi två i First i kväll. Jag frågade hur sent jag fick komma och de sa 15.45 för en 16.55 avgång. Testar möjligtvis AMEX Centurion och Star Alliance loungen om det faller på idag.

Nu dags för frukost!

Gus, jumbooze, rvarttinen och 8 andra gillar detta.
  9. Då är jag på flygplatsen. Sitter i Star Alliance loungen som är rätt full. Hade tänkt besöka AMEX Centurion men den verkar vara stängt för tillfälle fick jag höra.

Gillar att de 4 största fåtöljerna har denna skylt

jerixon, Nils Håkansson, Tommy och 3 andra gillar detta.
  10. O.M.G. Part Deux..

Lunch på Don Julio. Dom öppnar 12.00, och jag var rätt panikslagen när jag dök upp 12.40 utan reservation. Men det fanns plats bredvid en mycket trevlig kille i baren, och det var rätt luftigt mellan borden när jag anlände.

Vad skall jag säga om detta magnifika ställe? Sjukt gott kött. Enkelt, rustikt, och inga krusiduller.

En empanada till förrätt, en 500gr rib-eye med broccoli och en halvflaska Malbec. Tur jag skall ”Up in the air” med Lufthansa First så jag kan komma ner på jorden igen, kulinariskt (pun intended). Makalös måltid och frågan är om jag orkar äta på flyget?

När jag lämnade var det lång kö ute på gatan. Jag förstår varför! boarding strax!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!