Senaste nytt

Senator testar Stockholmshotell under våren 2021

Detta hotell måste vara det man letar efter, man behöver inte göra några större val, maten kommer (Klassisk, bra, mkt trevligt när man är flera att det är Family Style servering), vin inte så mkt men häller en bra jämn nivå. När man är själv finns det alltid någon annan man kan prata med vi bordet.
Mitt absoluta favorit i hela världen... så enkel, klass.
Sommaren sitter man ute, grillar, umgås.
Rummen är inget speciellt men bra.
Sedan får man ge en eloge till Ilse Crawford som gjort inredningen, alltid varit en av favoriterna (hon gjorde även Matbaren på Grand hotell)
Senator, njut och låt dem ta hand om dig..
 

Senator

Moderator
Gomorron, sen frukost men det betyder inte att jag är nyvaken Uppe 05:45 och böjande jobba samt hunnit med ett träningspass

14E146BF-08D1-496E-9698-0C57054EE9AA.jpeg
 

Senator

Moderator
Nu inser jag att det förra avsnittet inte avslutades men det satsar vi på att jag hinner ikväll. En onsdag till torsdag blev det denna veckan då vi har andra planer imorgon. Ett klassiskt inslag i Stockholm blir det denna gången:

70195C3D-0A30-4F52-9B31-81CA160CB238.jpeg


Vart befinner jag mig idag med utsikt över skärgårdsbåtar?
 

Homer

Medlem
Nu inser jag att det förra avsnittet inte avslutades men det satsar vi på att jag hinner ikväll. En onsdag till torsdag blev det denna veckan då vi har andra planer imorgon. Ett klassiskt inslag i Stockholm blir det denna gången:

Visa bifogad bild 117372

Vart befinner jag mig idag med utsikt över skärgårdsbåtar?


Grand Hôtel
Som har allt mellan enkelrum på 15kvm och prinsessan Lilians svit på 330kvm
 
Toppen