Senaste nytt

[Semi-Live] Tur & Retur till USA för 20k Eurobonus

trekker

Medlem
Det där med att de stoppade folk från eco att använda toaletten fram är ju mycket bra, BA kör oftast också bort folk bakifrån. Tycker det är ett av de sämsta med SAS faktist, sitter man på rad 1 1 har man ständigt någon som står och köar - eller ännu värre som sätter sig på 1C eller 1D om de är lediga.
 
Det där med att de stoppade folk från eco att använda toaletten fram är ju mycket bra, BA kör oftast också bort folk bakifrån. Tycker det är ett av de sämsta med SAS faktist, sitter man på rad 1 1 har man ständigt någon som står och köar - eller ännu värre som sätter sig på 1C eller 1D om de är lediga.
Hahah håller med.
Men för att ”irritera” både sas personal och den som köar kan man ju passa på att göra en stor fikabeställning just nu!
 

Sweden

Medlem
Har mejlat TAP om mina både flygproblem. Får se hur dem löser detta nu!

Fel 1. blev ombokad
Fel 2. blev nedgraderad

Får hoppas att dem håller sig till vad dem lovar och kompenserar mig, om så är fallet är det ju i princip en gratis T/R i business!

Stort tack för kul reserapport! TAP inte direkt kända för att ha bra och/eller snabb Customer Service. Mitt tips, stå på dig om de inte svarar och om de inte håller vad de lovat. Senast jag flög med TAP var också till NYC från Stockholm, utresa december och hem nu i januari. På utresan var planet från Stockholm till Lisbon överbokat. I Business kabinen med plats för 8 pax (rad 1 och 2 med blockat mittensäte) var vi 14 pax, 12 vuxna och 2 barn :eek:. Kabinchefen kom och bad om ursäkt för att alla platserna var uppbokade, att t.o.m. mittensätena var seatade. Hon lovade kompensation och jag fick ett kort med en mailadress till TAPs Customer Service. Efter 3 månader och säkert ett 10-tal mailvändor fick jag slutligen 75 Euro som voucher (att handla ny biljett för med TAP).
 
Last edited:
Toppen